Лесна рекламация
РЕКЛАМАЦИЯ
Въпреки, че процентът на дефекти на доставените стоки е нисък, добре е да се знае, че ще решим възможните възникнали такива без забавяне с цел Вашето удовлетворение. В наш интерес е да решим предявената рекламация възможно най-бързо, затова не се притеснявайте, че ще чакате по-дълго от необходимото (обикновено всичко се решава в рамките на няколко дни).
Регистрираните клиенти имат възможност да предявят връщане на продукт директно през своя клиентски акаунт.
Как да направя рекламация?
В случай, че решите да направите рекламация на стока, изпратете я на адрес:
Expandeco – NOTINO, ул. Армейска №17, 6003 Стара Загора, България
заедно с попълнен формуляр за рекламация, който ще намерите тук. На този адрес продуктите не може да се връщат лично. Връщането се осъществява само чрез куриерска фирма.
Върнете пратката с избрана от Вас куриерска фирма и ни изпратете на нашия имейл снимка на касовата бележка за заплатената куриерска такса. Ако Вашата рекламация бъде призната, куриерските разходи ще Ви бъдат възстановени.
Рекламация на стоката можете да направите и лично в нашите магазини. В случай, че попълвате формуляра без помощта на нашия персонал, не забравяйте да посочите това, което виждате като дефект на стоката или как се проявява дефектът, както и възможен начин на решаване на рекламацията.
Регистрираните клиенти имат възможност да предявят връщане на продукт директно през своя клиентски акаунт. В раздел Мои поръчки изберете продуктите, за които искате да предявите рекламация. Можете да изпратите продуктите с куриер или да ги върнете в нашия магазин. Във Вашия акаунт можете да проследявате статуса на Вашата рекламация.
Ще Ви информираме писмено за хода на рекламацията, най-вече за приемането, обработването или отхвърлянето на рекламацията, по електронната поща или с текстови съобщения. Можем също да се свържем с Вас по телефона.
Ние своевременно ще вземем решение по рекламацията. Правилното уреждането на претенцията, включително отстраняването на дефекта, няма да отнеме повече от 30 дни. В противен случай имате право да направите отказ от договора за покупко-продажба. За спазване на този срок, от съществено значение е да осигурите необходимото сътрудничество.
В кои случаи мога да направя рекламация?
Ние сме отговорни за недостатъци, които се проявяват по стоката при доставка и в течение на следващите 24 месеца. Не носим обаче отговорност за възникнали нови дефекти, особено ако те са причинени от неправилна употреба. При употребявани стоки не носим отговорност за недостатъци, съответстващи на степента на употреба или износване на използвана стока. В случай на стоки с посочен срок на годност, ние отговаряме за това, че стоката ще бъде годна за употреба през целия този период.
Моля, имайте предвид, че повишената чувствителност или алергична реакция към доставените стоки не може само по себе си да се счита за дефект. По същия начин, недостатъците по подаръци и други безплатни услуги, които предоставяме в допълнение на Вашата поръчка, не се считат за дефект. Снимките на стоки в нашия електронен магазин са само илюстративни и не представляват обвързващо описание на свойствата на стоките (например опаковката може да се различава поради промяна, направена от производителя).
Какви са моите права при рекламация?
В случай на дефект по стоката, можем съвместно да договорим компенсация под формата на ваучер.
Освен това, Вие имате право да поискате отстраняване на повредата чрез повторна доставка или ремонт.
Ако такова отстраняване на дефекта е невъзможно или неоправдано за нас, Вие имате право да поискате отстъпка от покупната цена. В този случай запазвате стоката и ние ще Ви възстановим част от покупната цена.
Ако се касае за съществен дефект, можете също да направите отказ от договора за покупка. В този случай ни изпратете стоката обратно и ние ще Ви възстановим пълната цена на продукта.
Контакти
В случай, че имате въпроси относно рекламациите, свържете се с нас на имейл [email protected] или тел. +359 24 928311.