Лесна рекламация

Гаранция и рекламация

Въпреки, че процентът на рекламациите е много нисък, добре е да знаете, че продуктите от Notino са със същата гаранция, каквато в стандартните парфюмерийни магазини. В наш интерес е да реагираме на Вашите рекламации в най-кратък срок. Обикновено това отнема до месец.

Гаранцията започва да тече от датата на получаване на стоката от потребителя. Продуктите имат 24-месечен гаранционен срок. Продавачът е отговорен за всички дефекти при получаване на стоката от купувача или при появата им в гаранционния период. Това не се отнася за дефекти, причинени от грубо боравене или механични повреди. Рекламация може да подадете по пощата.

Доставка на рекламацията по пощата

Преди да изпратите рекламацията си на закупен продукт, на следния адрес, позвжънете на номер +359 24 928311 за информация:

Notino.bg
Poste Restante
СКЛАД СПИДИ
кв./жк. Южна промишлена зона
бивш з-д БДИН МЕБЕЛ
гр. Видин 3700
 

В пратката приложете описание на причината за рекламацията и копие от фактурата за закупената стока или информация за Вас, с която да идентифицираме Вашата покупка (най-често името, на което сме изпратили поръчката). Ако рекламацията Ви бъде приета, моля посочете и номера на банкова сметка на която да възстановим Вашите пари.

Не забравяйте да ни предоставите пълна информация за контакт с Вас, включително електронна поща и телефонен номер, на които да Ви уведомим за хода на рекламацията.

Не изпращайте стоките с транспортни компании, които ще искат от нас наложен платеж. В такъв случай пратката няма да бъде приета.

За рекламации може да пишете и на info@notino.bg

Формуляра за рекламация на продукт ще намерите тук

Имате ли въпроси? Пишете ни.

Полетата означени със звездичка * са задължителни.






С изпращането, компания Notino s.r.o. ще обработи Вашите данни с цел изпълняване на Вашата молба въз основа на легитимен интрес. Срещу обработването можете съгласно Принципите за обработване на лични данниů да направите възражение.