Цена на доставката и начин на плащане

Начин на доставка

София - Мол Paradise Center 2,00 лв.

  • При поръчка над 50 лв. с място за доставка в нашия магазин куриерската услуга е безплатна.
  • Пратката можете да получите лично в нашия магазинв гр. София, Мол Парадайс.
  • Поръчка с място за доставка в нашия магазин можете да заплатите в брой директно в магазина, с банков превод или с карта онлайн при поръчка през нашия сайт.
  • Моля, елате да си вземете поръчката с място за доставка в нашия магазин едва след получаване на уведомление, че пратката е подготвена за предаване, което ще получите по имейл, евентуално под формата на СМС.

Спиди 3,95 лв.

  • поръчаният продукт ще ви бъде доставен с куриерска фирма Спиди;
  • срокът за доставка е 1 работен ден;
  • в момента на изпращането ще получите номера на пратката на електронната си поща;
  • пратката можете да проследите, въвеждайки номера на товарителницата тук;
  • Повече информация тук.
  • Доставяме само на територията на България. 
  • Не предлагаме опция "Преглед и тест преди заплащане"

Еконт 5,95 лв.

  • Вашата поръчка ще бъде доставена от куриерска фирма Еконт.
  • Доставката ще бъде извършена до 1 работни дни във всички градове, където има филиал на ф-ма Еконт, за останалите населени места срокът за доставка е от 1 – 2 дни.
  • Списъкът на всички офиси на Еконт, които са повече от 600, можете да разгледате на сайта - https://www.econt.com/find-office
  • Веднага след изпращането на Вашата поръчка ще получите от нас уведомителен имейл с данните, необходими за проследяване на пратката.  
  • Вашата пратка можете да проследявате на страницата - https://www.econt.com/services/track-shipment
  • В случай на неуспешна доставка, ф-ма Еконт ще извърши още един опит за доставка.
  • След два неуспешни опита, Вашата пратка ще бъде оставена в някой от офисите на Еконт, от който ще имате възможност да вземете пратката в 7-дневен срок.
  • Можете безплатно да пренасочите пратката на друг адрес в рамките на града или в друг офис на Еконт.
  • Моля, при приемането на пратката проверете състоянието на опаковката на колета, а то предимно, дали по някакъв начин не е увредено нашето тиксо и дали върху тиксото не е поставено тиксо с друг надпис, бяло или прозрачно тиксо. В случай на каквото и да е било увреждане или подозрение за увреждане, посочете тази информация и описание на увреждането в протокола на водача при подписване приемането на пратката.  При съмнение относно състоянието на опаковката или пратката имате право да откажете приемането на пратката. В такъв случай, моля свържете се непосредствено с нас и ни уведомете как желаете да постъпим. 
  • В случай, че приемете пратката и впоследствие установите, че съдържанието ѝ е увредено, моля свържете се с нашия отдел „Обслужване на клиенти“.

Офис на Спиди 3,95 лв.

  • Максималното време за престой на пратка в офис на Спиди е 7 дни. Ако клиентът не потърси пратката си в посочения срок или я откаже, тя се връща директно към подателя.
  • Клиентът получава известие чрез СМС или чрез Viber, а също и обаждане, когато пратката пристигне в офиса.
  • Плащането на пратки с наложен платеж може да е в брой или с карта на ПОС терминал
  • Повече информация тук.
  • Доставяме само на територията на България. 
  • Не предлагаме опция "Преглед и тест преди заплащане"

АПС на Спиди 3,95 лв.

  • Максималният срок за престой на пратка в АПС (Автоматична Пощенска Станция) е 48 часа. Ако получателят не вземе пратката си в този срок, тя се премества в най-близкия офис на Спиди до съответната АПС, където престоява още 5 дни.
  • Клиентът получава уведомление чрез СМС или на Viber, когато пратката се сканира от служител в офиса. Също така, служителят се свързва с клиента и уточняват дали пратката да остане в офиса или желае да я доставим на адрес.
  • Ако клиентът не вземе пратката си в максималния срок от 7 дни, тя се връща към подателя. Клиентът се информира само за пристигането на пратката в офиса.
  • Плащането на пратки с наложен платеж става само с карта. Mаксималната сума за наложения платеж не трябва да надвишава 200 лв.
  • Доставяме само на територията на България. 
  • Не предлагаме опция "Преглед и тест преди заплащане"

Начини на плащане

Наложен платеж 2,00 лв.

  • Наложеният платеж (в брой) е най-използваният метод за плащане. Продуктът заплащате на куриера при доставката.

Плащане с карта (онлайн)

  • Изключително удобен начин за плащане. След финализирането на поръчката ще бъдете прехвърлени към безопасна платежна платформа на банката, където следва да въведете необходимите данни. Ако трансакцията е оторизирана, плащането ще протече веднага и ние ще изпратим стоката на следващия работен ден.
  • Поддържаме системата за сигурност 3D Secure.
  • Нашите служители нямат достъп до данните на Вашата карта, с цялата информация разполага само банката.
  • Моля, имайте предвид, че Notino е чешка фирма, поради което вашата банка може да начислява допълнителни такси за международен превод. За повече информация относно таксите за международен превод, моля обърнете се към вашата банка. 
  • Омръзна ли Ви да попълвате данните за плащане? При следваща Ваша покупка можете да си запаметите платежната карта, кликвайки върху Запамети картата за следваща покупка. Вашите данни за плащане ще се запаметят като защитена информация в нашата платежна платформа и при следващо пазаруване ще си изберете само с коя карта желаете да платите без дългото попълване на необходимите информации.  Нашите служители нямат достъп до тези чувствителни информации. Запаметените платежни карти можете да редактирате във Вашия акаунт в раздел „Моите платежни карти“.  

Банков превод

  • Ако желаете да получите пратката по-рано, изберете като начин за плащане наложен платеж или плащане с карта (онлайн).

В брой

Имате ли въпроси? Пишете ни.








С изпращането, компания Notino s.r.o. ще обработи Вашите данни с цел изпълняване на Вашата молба въз основа на легитимен интрес. Срещу обработването можете съгласно Принципите за обработване на лични данниů да направите възражение.