Цена на доставката и начин на плащане

Начин на доставка

София - Мол Paradise Center – 2,00 лв.

  • При поръчка над 50 лв. с място за доставка в нашия магазин куриерската услуга е безплатна.
  • Пратката можете да получите лично в нашия магазинв гр. София, Мол Парадайс.
  • Поръчка с място за доставка в нашия магазин можете да заплатите в брой директно в магазина, с банков превод или с карта онлайн при поръчка през нашия сайт.
  • Моля, елате да си вземете поръчката с място за доставка в нашия магазин едва след получаване на уведомление, че пратката е подготвена за предаване, което ще получите по имейл, евентуално под формата на СМС.

Спиди – 5,95 лв.

  • поръчаният продукт ще ви бъде доставен с куриерска фирма Спиди;
  • срокът за доставка е от 3 до 5 работни дни, тъй като всичките пратки се изпращат от Чехия;
  • в момента на изпращането ще получите номера на пратката на електронната си поща;
  • пратката можете да проследите, въвеждайки номера на товарителницата тук;
  • цената за доставка за цяла България е 5.95 лв.
  • Повече информация тук.
  • Доставяме само на територията на България. 
  • Не предлагаме опция "Преглед и тест преди заплащане"

Офис на Спиди – 5,95 лв.

  • Максималното време за престой на пратка в офис на Спиди е 7 дни. Ако клиентът не потърси пратката си в посочения срок или я откаже, тя се връща директно към подателя.
  • Клиентът получава известие чрез СМС или чрез Viber, а също и обаждане, когато пратката пристигне в офиса.
  • Плащането на пратки с наложен платеж може да е в брой или с карта на ПОС терминал
  • Повече информация тук.
  • Доставяме само на територията на България. 
  • Не предлагаме опция "Преглед и тест преди заплащане"

АПС на Спиди – 4,45 лв.

  • Максималният срок за престой на пратка в АПС (Автоматична Пощенска Станция) е 48 часа. Ако получателят не вземе пратката си в този срок, тя се премества в най-близкия офис на Спиди до съответната АПС, където престоява още 5 дни.
  • Клиентът получава уведомление чрез СМС или на Viber, когато пратката се сканира от служител в офиса. Също така, служителят се свързва с клиента и уточняват дали пратката да остане в офиса или желае да я доставим на адрес.
  • Ако клиентът не вземе пратката си в максималния срок от 7 дни, тя се връща към подателя. Клиентът се информира само за пристигането на пратката в офиса.
  • Плащането на пратки с наложен платеж става само с карта. Mаксималната сума за наложения платеж не трябва да надвишава 200 лв.
  • Доставяме само на територията на България. 
  • Не предлагаме опция "Преглед и тест преди заплащане"

Начини на плащане

Плащане с карта (онлайн)

  • Изключително удобен начин за плащане. След финализирането на поръчката ще бъдете прехвърлени към безопасна платежна платформа на банката, където следва да въведете необходимите данни. Ако трансакцията е оторизирана, плащането ще протече веднага и ние ще изпратим стоката на следващия работен ден.
  • Поддържаме системата за сигурност 3D Secure.
  • Нашите служители нямат достъп до данните на Вашата карта, с цялата информация разполага само банката.
  • Омръзна ли Ви да попълвате данните за плащане? При следваща Ваша покупка можете да си запаметите платежната карта, кликвайки върху Запамети картата за следваща покупка. Вашите данни за плащане ще се запаметят като защитена информация в нашата платежна платформа и при следващо пазаруване ще си изберете само с коя карта желаете да платите без дългото попълване на необходимите информации.  Нашите служители нямат достъп до тези чувствителни информации. Запаметените платежни карти можете да редактирате във Вашия акаунт в раздел „Моите платежни карти“.  

Банков превод

  • Ако желаете да получите пратката по-рано, изберете като начин за плащане наложен платеж или плащане с карта (онлайн).

Наложен платеж

  • Наложеният платеж (в брой) е най-използваният метод за плащане. Продуктът заплащате на куриера при доставката.

В брой

Рекламация

Как да направя рекламация?

РЕКЛАМАЦИЯ

Въпреки, че процентът на дефекти на доставените стоки е нисък, добре е да се знае, че ще решим възможните възникнали такива без забавяне с цел Вашето удовлетворение. В наш интерес е да решим предявената рекламация възможно най-бързо, затова не се притеснявайте, че ще чакате по-дълго от необходимото (обикновено всичко се решава в рамките на няколко дни).

В кои случаи мога да направя рекламация?

Ние сме отговорни за недостатъци, които се проявяват по стоката при доставка и в течение на следващите 24 месеца. Не носим обаче отговорност за възникнали нови дефекти, особено ако те са причинени от неправилна употреба. При употребявани стоки не носим отговорност за недостатъци, съответстващи на степента на употреба или износване на използвана стока. В случай на стоки с посочен срок на годност, ние отговаряме за това, че стоката ще бъде годна за употреба през целия този период.

Моля, имайте предвид, че повишената чувствителност или алергична реакция към доставените стоки не може само по себе си да се счита за дефект. По същия начин, недостатъците по подаръци и други безплатни услуги, които предоставяме в допълнение на Вашата поръчка, не се считат за дефект. Снимките на стоки в нашия електронен магазин са само илюстративни и не представляват обвързващо описание на свойствата на стоките (например опаковката може да се различава поради промяна, направена от производителя).

Какви са моите права при рекламация?

В случай на дефект по стоката, можем съвместно да договорим компенсация под формата на ваучер.

Освен това, Вие имате право да поискате отстраняване на повредата чрез повторна доставка или ремонт.

Ако такова отстраняване на дефекта е невъзможно или неоправдано за нас, Вие имате право да поискате отстъпка от покупната цена. В този случай запазвате стоката и ние ще Ви възстановим част от покупната цена.

Ако се касае за съществен дефект, можете също да направите отказ от договора за покупка. В този случай ни изпратете стоката обратно и ние ще Ви възстановим пълната цена на продукта.

Как да направя рекламация?

В случай, че решите да направите рекламация на стока, изпратете я на адрес:

NOTINO.BG

Poste Restante

СКЛАД СПИДИ

кв./жк. Южна промишлена зона

бивш з-д БДИН МЕБЕЛ

гр. Видин 3700

заедно с попълнен формуляр за рекламация, който ще намерите тук.

Рекламация на стоката можете да направите и лично в нашите магазини. В случай, че попълвате формуляра без помощта на нашия персонал, не забравяйте да посочите това, което виждате като дефект на стоката или как се проявява дефектът, както и възможен начин на решаване на рекламацията.

Ще Ви информираме писмено за хода на рекламацията, най-вече за приемането, обработването или отхвърлянето на рекламацията, по електронната поща или с текстови съобщения. Можем също да се свържем с Вас по телефона.

Ние своевременно ще вземем решение по рекламацията. Правилното уреждането на претенцията, включително отстраняването на дефекта, няма да отнеме повече от 30 дни. В противен случай имате право да направите отказ от договора за покупко-продажба. За спазване на този срок, от съществено значение е да осигурите необходимото сътрудничество.

Контакти

В случай, че имате въпроси относно  рекламациите, свържете се с нас на имейл info@notino.bg или тел. +359 24 928311.

Отказ от договор

Как да направя отказ от сключен договор?

ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР БЕЗ ПОСОЧВАНЕ НА ПРИЧИНА (ВРЪЩАНЕ НА СТОКА)

Не сте направили правилен избор? В нашия магазин можете спокойно да избирате парфюми и козметика, без риск. При нас е възможно да направите отказ от договор за покупко-продажба без посочване на причина до 90 дни.

Кога мога да направя отказ от договор за покупко-продажба без посочване на причина?

Можете да ни върнете всяка стока, която сте закупили при нас. Изключение е стока, която:

  1. Е била приспособена или произведена според Вашите изисквания (например опаковка или гравиране)
  2. Поради хигиенични причини нейното връщане е невъзможно (например отворени козметични и други продукти, които влизат в пряк контакт с кожата)

Също така не е възможен отказ от договор за покупко-продажба при подаръчна опаковка на стока, когато вече сме я опаковали за Вас.

Позволяваме си да Ви обърнем внимание, че съгласно закона Вие отговаряте за понижаването на стойността на стоката поради ползване на тази стока по друг начин, различен от познатите съгласно естеството, характеристиките и функционалността на стоката (например когато ползвате парфюм и след това, щом веднъж сте го пробвали). В такъв случай, можем да Ви върнем само пропорционална част от цената на продукта.

Как да постъпя при отказ от договор за покупко-продажба без посочване на причина?

В срок до 90 дни след получаване на стоката ни уведомете за решението си за отказ от договора за покупко-продажба. Най-добре е да се свържете с нас по електронната поща info@notino.bg или на тел. +359 24 928311. Можете да ползвате и примерния формуляр за Отказ от договор, който ще намерите тук.

Незабавно или не по късно от 14 дни от деня на отказа, изпратете стоката на адрес:

NOTINO.BG

Poste Restante

СКЛАД СПИДИ

кв./жк. Южна промишлена зона

бивш з-д БДИН МЕБЕЛ

гр. Видин 3700.

Ще Ви възстановим покупната цена в рамките на 14 дни от датата на отказа. В съответствие със закона можем да изчакаме с възстановяването на сумата, докато не получим върнатата от Вас стока. В случай, че направите отказ от договор през първите 14 дни от получаването на стоката, имате право на възстановяване на разходите за доставка на стоката на стойност, отговаряща на най-евтиния начин за доставка на стоки.

Контакти

Ще се радваме да отговорим на всички Ваши въпроси, които имате по отношение на отказ от договор без посочване на причина. За тази цел се свържете с нас по електронна поща info@notino.bg или на тел. номер +359 24 928311.

Имате ли въпроси? Пишете ни.

Полетата означени със звездичка * са задължителни.






С изпращането, компания Notino s.r.o. ще обработи Вашите данни с цел изпълняване на Вашата молба въз основа на легитимен интрес. Срещу обработването можете съгласно Принципите за обработване на лични данниů да направите възражение.