Цена на доставката и начин на плащане
безплатна доставка при определен начин на транспорт
Начин на доставка
Пунктове за получаване на Notino 3,00 лв.
- Вашата поръчка ще бъде подготвена за получаване в нашия физически магазин в София или във Варна
- При покупка над 110 лв. доставката до нашия физически магазин е безплатна.
- Поръчката може да бъде взета от нашия магазин след получаването на СМС или имейл с информация, че пратката е подготвена за получаване.
- За приемането на пратката е необходим номерът на поръчката.
- Поръчката се съхранява във физическия ни магазин 3 дни.
- Поръчката може да бъде заплатена в брой или с карта на място или предварително онлайн с карта.
Еконт 4,95 лв.
- Вашата поръчка ще бъде доставена от куриерска фирма Еконт.
- Доставката ще бъде извършена до 1 работни дни във всички градове, където има филиал на ф-ма Еконт, за останалите населени места срокът за доставка е от 1 – 2 дни.
- Списъкът на всички офиси на Еконт, които са повече от 600, можете да разгледате на сайта - https://www.econt.com/find-office
- Веднага след изпращането на Вашата поръчка ще получите от нас уведомителен имейл с данните, необходими за проследяване на пратката.
- Вашата пратка можете да проследявате на страницата - https://www.econt.com/services/track-shipment
- В случай на неуспешна доставка, ф-ма Еконт ще извърши още един опит за доставка.
- След два неуспешни опита, Вашата пратка ще бъде оставена в някой от офисите на Еконт, от който ще имате възможност да вземете пратката в 7-дневен срок.
- Можете да пренасочите пратката на друг адрес в рамките на града или в друг офис на Еконт.
- Моля, при приемането на пратката проверете състоянието на опаковката на колета, а то предимно, дали по някакъв начин не е увредено нашето тиксо и дали върху тиксото не е поставено тиксо с друг надпис, бяло или прозрачно тиксо. В случай на каквото и да е било увреждане или подозрение за увреждане, посочете тази информация и описание на увреждането в протокола на водача при подписване приемането на пратката. При съмнение относно състоянието на опаковката или пратката имате право да откажете приемането на пратката. В такъв случай, моля свържете се непосредствено с нас и ни уведомете как желаете да постъпим.
- В случай, че приемете пратката и впоследствие установите, че съдържанието ѝ е увредено, моля свържете се с нашия отдел „Обслужване на клиенти“.
- Не предлагаме опция "Преглед и тест преди заплащане"
- С фирма Еконт доставяме само до адрес.
Спиди 5,95 лв.
- Поръчаният продукт ще ви бъде доставен с куриерска фирма Спиди;
- Срокът за доставка е 1 работен ден, в зависимост от графика на обслужване на населеното място;
- В момента на изпращането на пратката, ще получите номера на пратката на електронната си поща;
- в деня преди доставка на пратката, Спиди ще изпратят безплатно SMS/ Viber съобщение, в което ще има информация за часови интервал, в който куриерът ще посети адресът /Predict/;
- В деня на доставка, Спиди отново ще изпратят безплатно SMS/Viber съобщение, в което ще има наличен линк към SmartControl- https://www.speedy.bg/bg/smart-control , чрез който ще получите множество възможности за контрол на пратката: Проследяване в реално време; детайлна информация за Вашата пратка; пренасочване на пратката към Спиди офис/автомат или адрес /безплатно в същото населено място/; Отлагане на доставката за получаване в удобно време; връщане на куриер за повторно посещение.
- Пратката можете да проследите, въвеждайки номера на товарителницата тук: https://www.speedy.bg/bg/track-shipment
- В случай на неуспешен опит за доставка, Спиди ще оставят пратката в най- близък офис до адреса, където може да бъде получена в следващите 7 дни или да бъде заявено повторно безплатно посещение на адреса от куриер чрез SmartControl /наличен линк в SMS/Viber известието от Спиди/
- Плащането на пратки с наложен платеж може да е в брой или с карта на ПОС терминал.
- Доставки се извършват само на територията на България.
- Не предлагаме опция "Преглед и тест преди заплащане"
АПС на Спиди 3,95 лв.
- Списъкът на всички АПС /Автоматична Пощенска Станция/ на Спиди, можете да разгледате на сайта: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices-automats
- Максималният срок за престой на пратка в АПС (Автоматична Пощенска Станция) е 72 часа. Ако получателят не вземе пратката си в този срок, тя се премества в най-близкия офис на Спиди до съответната АПС, където престоява още 4 дни.
- Клиентът получава безплатно SMS/Viber известие, когато пратката е налична за получаване в автомат, в което ще има 9-цифрен ПИН код нужен за освобождаването на пратката от автомата, както и линк към SmartControl- https://www.speedy.bg/bg/smart-control , чрез който ще получите множество възможности за контрол на пратката: Проследяване в реално време; детайлна информация за Вашата пратката; пренасочване на пратката към Спиди офис/автомат или адрес /безплатно в същото населено място/ и други.
- Плащането на пратки с наложен платеж може да се извърши само с карта на ПОС терминал. Mаксималната сума за наложения платеж не трябва да надвишава 2000 лв.
- Ако клиентът не вземе пратката си в рамките на 7-дневния срок за съхранение, тя се връща към подателя.
- Доставки се извършват само на територията на България.
- Не предлагаме опция "Преглед и тест преди заплащане"
BOX NOW автомат 3,95 лв.
Описание на доставката
• Пратката се доставя до автомат за получаване на пратки – Автоматична пощенска станция /АПС/ на BOX NOW
• Стандартният срок за доставка е до 2 дни
• Когато пратката бъде изпратена, ще получите номера за проследяване на пратката
• След като пратката пристигне в избрания от вас АПС, BOX NOW ще ви изпрати информация за получаване и поставяне на пратката в съответната АПС
• Срокът за престой на пратка в АПС е най-малко 48 часа, с възможност за удължаване до 96 часа, след което пратката се връща обратно към Notino.
• На всеки 24 часа BOX NOW изпраща на клиентите напомняния чрез SMS + имейл.
• Клиентите могат да удължат срока за престой чрез поддръжката на клиенти на BOX NOW (електронна поща/телефон/уеб формуляр за контакт) или чрез мобилното приложение BOX NOW. • За повече информация виж Уебсайт на BoxNow - Начална страница BG
Офис на Спиди 4,95 лв.
- Списъкът на всички офиси на Спиди, които са повече от 700, можете да разгледате на сайта: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices-automats
- Максималното време за престой на пратка в офис на Спиди е до 7 дни. Ако клиентът не потърси пратката си в посочения срок или я откаже, тя се връща директно към подателя.
- Клиентът получава безплатно SMS/Viber известие, когато пратката е налична в офис за получаване, в което ще има наличен линк към SmartControl- https://www.speedy.bg/bg/smart-control , чрез който ще получите множество възможности за контрол на пратката: Проследяване в реално време; детайлна информация за Вашата пратката; пренасочване на пратката към Спиди офис/автомат или адрес /безплатно в същото населено място/ и други.
- Плащането на пратки с наложен платеж може да е в брой или с карта на ПОС терминал;
- Доставки се извършват само на територията на България;
- Не предлагаме опция "Преглед и тест преди заплащане"
Начини на плащане
Плащане с карта
- Изключително удобен начин за плащане. След финализирането на поръчката ще бъдете прехвърлени към безопасна платежна платформа на банката, където следва да въведете необходимите данни. Ако трансакцията е оторизирана, плащането ще протече веднага и ние ще изпратим стоката на следващия работен ден.
- Поддържаме системата за сигурност 3D Secure.
- Нашите служители нямат достъп до данните на Вашата карта, с цялата информация разполага само банката.
- Моля, имайте предвид, че Notino е чешка фирма, поради което вашата банка може да начислява допълнителни такси за международен превод. За повече информация относно таксите за международен превод, моля обърнете се към вашата банка.
-
Омръзна ли Ви да попълвате данните за плащане? При следваща Ваша покупка можете да си запаметите платежната карта, кликвайки върху Запамети картата за следваща покупка. Вашите данни за плащане ще се запаметят като защитена информация в нашата платежна платформа и при следващо пазаруване ще си изберете само с коя карта желаете да платите без дългото попълване на необходимите информации. Нашите служители нямат достъп до тези чувствителни информации. Запаметените платежни карти можете да редактирате във Вашия акаунт в раздел „Моите платежни карти“.
Наложен платеж 2,00 лв.
- Наложеният платеж (в брой) е най-използваният метод за плащане. Продуктът заплащате на куриера при доставката.
В брой
Apple Pay
Google Pay
- Платете лесно с помощта на банкова карта, запаметена във Вашия Google акаунт.