TIGITigi Pro средно голяма кръгла четка За коса

1×
TIGI Tigi Pro средно голяма кръгла четка За коса
TIGI Tigi Pro средно голяма кръгла четка За коса
Безплатна доставка
Препоръчителна цена на дребно
29,15лв.

Спестете 46%
диаметър 45 mm
15,70лв.

В наличност | Код: TIG1501

Опаковката на продукта може да е различна от тази, показана на изображението.

1
Еконт
вторник 7.12.2021 г.
Лично получаване
още утре понеделник 6.12.2021 г.

Кръглата четка за коса TIGI Tigi Pro е незаменим помощник при редовното сушене на косата със сешоар.

Характеристики:

  • идеална е при оформяне на косата при сушене със сешоар
  • помага за създаване не желаната форма
  • четката е предназначена за оформяне на прическа

Начин на употреба:
Кръглата четка е подходяща при стилизиране с топлинно оформяне със сешоар. Не е подходяща за сресване на косата.

Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).