TIGI Bed Head After Party

стилизиращ крем за изглаждане на косата

1×
TIGI Bed Head After Party стилизиращ крем за изглаждане на косата
TIGI Bed Head After Party стилизиращ крем за изглаждане на косата
100 мл.
17,50лв.

Код: TIG0179 | Повече от 20 бр. са в наличност
бр
Подарък за вас
Подарък за вас
Подарък за вас
Подарък за вас
Купете стайлинг продукти TIGI, Sebastian Professional, Revlon Professional и American Crew за най-малко 79 лв. и може да изберете от селекция на сешоари за пътуване и преси за коса като подарък в кошницата.
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
вторник 25.06.2019 г.
TIGI Bed Head After Party
100 мл. | 17,50лв.

Описание на продукта TIGI Bed Head After Party

Описание:

Укротете своята неподдайна и хвърчаща коса и я изгладете с помощта на специалния крем TIGI Bed Head Styling! Кремът мигновено изглажда непослушната коса и увеличава блясъка й. Същевременно дава насока на непослушно хвърчащата коса. Изключително ефективния състав се грижи за косата в дълбочина, ревитализира я и я хидратира. След употребата на крема Bed Head Styling косата ви ще бъде мека на допир, идеално гладка и естествено блестяща. Укротете и изгладете косата си с този лек крем! Получете гладка и озарена прическа с отличния стайлинг-крем TIGI Bed Head Styling!

Ефекти:

• изглажда непослушната коса

• придава ослепителен блясък

• грижи се и ревитализира

• хидратира косата

• ограничава хвърченето

Тип коса:

Подходящ за всички типове коса.

Начин на употреба:

Малко количество от крема разтрийте в дланите си и  внимателно нанесете на суха коса. Оформете косата според желанието си.

Характеристика

Ефект
Изглаждане и изправяне на коса
Консистенция
крем

За марката TIGI

Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).