TIGI Bed Head After Party стилизиращ крем за изглаждане на косата

2×
TIGI Bed Head After Party стилизиращ крем за изглаждане на косата
TIGI Bed Head After Party стилизиращ крем за изглаждане на косата
Промоции
100 мл.
11,90лв.

Код: TIG0179 | В наличност
1
Подарък за вас
Въведете кода notino8 в кошницата и вземете 8% отстъпка от всички продукти за жени.
СПИДИ
още утре вторник 9.03.2021 г.
Лично получаване
още утре вторник 9.03.2021 г.

Описание на продукта TIGI Bed Head After Party
Характеристика

Не позволявайте на непокорните и хвърчащи косми да развалят перфектното впечатление от прическата ви. Стилизиращият крем за изглаждане TIGI Bed Head After Party незабавно укротява непослушните косъмчета и предотвратява нежеланото накъдряне. Вашият стайлинг ще остане точно както си го представяте и то с естествен блясък.

Характеристики:

  • изглажда непокорната коса
  • намалява нежеланото накъдряне
  • придава на прическата лек блясък
  • хидратира и ревитализира
  • предотвратява хвърчащите коси
  • действа, без да натоварва
  • не позволява наелектризиране на косата
  • косата остава нежна на допир

Съставки:

  • комплекс anti-frizz – предотвратява нежеланото накъдряне (и при влажно време)
  • смес от балсами – изглаждат повърхността на косата, придават ѝ блясък
  • рициново масло – придава блясък

Начин на употреба:
Разтрийте в длани малко количество стилизиращ крем TIGI Bed Head After Party и нежно го втрийте във влажната коса. След това оформете прическата по обичайния начин.

Характеристика

Консистенция
крем
Тип коса
всички видове коса
Ефект
изглаждане на косата
Тип на скалпа
всички видове скалп

За марката TIGI

Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).

Оценка TIGI Bed Head After Party2