TIGI Bed Head After Party

стилизиращ крем за изглаждане на косата

TIGI Bed Head After Party стилизиращ крем за изглаждане на косата
TIGI Bed Head After Party стилизиращ крем за изглаждане на косата
TIGI Bed Head After Party стилизиращ крем за изглаждане на косата
100 мл.
18,90лв.

Код: TIG0179 | Повече от 20 бр. са в наличност
бр
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
още утре четвъртък, 19.07.2018 г.

Информация за козметикатаTIGI Bed Head After Party

Описание:

Укротете своята неподдайна и хвърчаща коса и я изгладете с помощта на специалния крем TIGI Bed Head Styling! Кремът мигновено изглажда непослушната коса и увеличава блясъка й. Същевременно дава насока на непослушно хвърчащата коса. Изключително ефективния състав се грижи за косата в дълбочина, ревитализира я и я хидратира. След употребата на крема Bed Head Styling косата ви ще бъде мека на допир, идеално гладка и естествено блестяща. Укротете и изгладете косата си с този лек крем! Получете гладка и озарена прическа с отличния стайлинг-крем TIGI Bed Head Styling!

Ефекти:

• изглажда непослушната коса

• придава ослепителен блясък

• грижи се и ревитализира

• хидратира косата

• ограничава хвърченето

Тип коса:

Подходящ за всички типове коса.

Начин на употреба:

Малко количество от крема разтрийте в дланите си и  внимателно нанесете на суха коса. Оформете косата според желанието си.

 

Характеристика

Kонсистенция
крем
Ефект
Изглаждане и изправяне на коса

За марката TIGI

Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).

Menu