TIGI Bed Head Ego Boost балсам без отмиване за цъфтяща коса

1×
TIGI Bed Head Ego Boost балсам без отмиване за цъфтяща коса
TIGI Bed Head Ego Boost балсам без отмиване за цъфтяща коса
237 мл.
14,65лв.

Код: TIG0194 | В наличност
1
Подарък за вас
Изберете луксозна Discovery Box с мостри на ТОП парфюмни бестселъри с вашата поръчка на парфюми над 90 лв. Искате да знаете какви парфюми ще откриете вътре? Разгледайте ги тук
Подарък за вас
Подарък за вас
Подарък за вас
СПИДИ
още утре вторник 18.05.2021 г.
Лично получаване
още утре вторник 18.05.2021 г.

Описание TIGI Bed Head Ego Boost
Характеристика

Описание:
Tigi Bed Head подхранващ балсам за сплитаща се, суха и увредена коса. Балсамът е с консистенция крем-гел, лекува повърхността на косъма и предотвратява допълнителни механични повреди. След използването на Tigi Bed Head, косата ще стане гъвкава и блестяща. Продуктът улеснява сресването и предотвратява сплитането.

Действия:
Подхранва сухата и увредена коса
Лекува и изглажда повърхността на косъма
Предпазва косъма от механични повреди
Придава еластичност и блясък
Улеснява разресването на косата
Предотвратява сплитането

Тип коса:
Подходящ за всички типове коса, включително и увредена коса.

Начин на използване:
Втрийте малко количество от продукта в косата си, като се концентрирате върху краищата на косата. Продуктът може да се използва мърху суха и мокра коса.

Характеристика

Консистенция
гел
Тип коса
всички видове коса
Ефект
Предотвратяване на цъфтежите
Тип на скалпа
нормален скалп
Проблем с косата
kъсаща се коса и цъфтящи краища, увредена коса

За марката TIGI

Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).

Оценка TIGI Bed Head Ego Boost1