Collistar Foundation Anti-Age Lifting Foundation фон дьо тен с лифтинг ефект SPF 10

Препоръчителна цена на дребно
81,90лв.Спестете 55%
цвят 2 Beige Sabbia 30 мл.
36,49лв.
Код: COL0257 | В наличност
1
Подарък за вас
Купете поне три козметични продукта и вземете 10% отстъпка от цената им. Отстъпката ще бъде отчетена автоматично в кошницата. Намалението не важи за продукти в намаление или на промоция.
СПИДИ
още утре петък 26.02.2021 г.
Лично получаване
още утре петък 26.02.2021 г.
- Описание на продукта
- За марката
- Оценка 7
Описание на продукта Collistar Foundation Anti-Age Lifting FoundationХарактеристика
Описание на продукта Collistar Foundation Anti-Age Lifting Foundation
Характеристика
Зрялата кожа също може да има младежки вид. Фон дьо тенът с лифтинг ефект Collistar Foundation Anti-Age Lifting изглажда бръчките, опъва кожата и прикрива несъвършенствата. Едновременно с това изравнява тена, предпазва кожата от UV лъчите и я оставя красива и свежа.
Характеристики:
- изглажда фините линии и бръчките
- предотвратява появата на признаците на стареене
- изравнява тена на кожата и прикрива несъвършенствата
- гарантира безупречен външен вид на кожата
- придава на кожата младежки вид и сияйност
- оставя кожата свежа
Съставки:
- SPF 10 – предпазва кожата от вредните влияния на слънчевите лъчи
- микропигменти – изравняват тена, придават на кожата естествен нюанс
- анти-ейдж съставки – редуцират признаците на стареене на кожата
Начин за нанасяне:
Нанесете малко количество от продукта върху лицето и втрийте с движения от центъра настрани.
Характеристика
- Консистенция
- флуид
- Тип кожа на лицето
- за всеки тип кожа
- Слънцезащитен фактор
- ниска защита (SPF 6 – SPF 10)
- Според покривността
- Средна
- Слънцезащита
- със SPF
- Активни вещества
- витамин E
- Ефект
- водоустойчивост
- Цветове фон дьо тени
- medium
За марката Collistar
p>Парфюми Collistar | Козметика Collistar - Collistar първоначално е била само дивизия на италианска фармацевтична компания. През 1983 г. започва да я ръководи Даниела Сакердоте, която задава напълно ново направление. Днес можете да закупите продукти на тази марка в приблизително 2500 парфюмерии и универсални магазини в Италия, и в по-вече от 3000 магазини в чужбина.
Философията на фирмата е проста - предлага изключително висококачествена и ефективна козметика на конкурентна цена. Collistar се гордее с това, че е в състояние да задоволи и най-взискателните клиенти във всички целеви групи - млади хора, възрастни, лица със свръхчувствителна или суха кожа и т.н.
Благодарение на този подход Collistar може да се похвали с много успехи. Тя е водещ италиански производител на парфюми и е разработила цяла поредица революционни продукти - серум в капсули за лице, компактна бронзираща пудра и други уникални продукти. Един от тях, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, е бил изложен в Националния музей на науката и техниката Леонардо да Винчи в Милано.
Не е учудващо, че в някои от стратегическите сегменти (препарати против целулит, грижа за мъжа, против стареене и т.н.) Collistar бързо постига висок пазарен дял. На огромна популярност се наслаждава тяхната ароматно-терапевтична серия и оригиналната концепция на спрея за тен.
Collistar е голям новатор в областта на маркетинга. Те са първите в света, които започват да използват кампании в рекламата на козметика в тъй наречения „редакционен стил“. Сайтът им по дизайн и съдържание припомня класически отпечатани каталози, съдържащи фотографии, детайлни описания и естествено цени.
Марката Collistar ще се хареса от всички, които искат да опитат най-добрите италиански аромати, търсят отлична и ефективна козметика, страдат от целулит или други кожни проблеми.
Философията на фирмата е проста - предлага изключително висококачествена и ефективна козметика на конкурентна цена. Collistar се гордее с това, че е в състояние да задоволи и най-взискателните клиенти във всички целеви групи - млади хора, възрастни, лица със свръхчувствителна или суха кожа и т.н.
Благодарение на този подход Collistar може да се похвали с много успехи. Тя е водещ италиански производител на парфюми и е разработила цяла поредица революционни продукти - серум в капсули за лице, компактна бронзираща пудра и други уникални продукти. Един от тях, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, е бил изложен в Националния музей на науката и техниката Леонардо да Винчи в Милано.
Не е учудващо, че в някои от стратегическите сегменти (препарати против целулит, грижа за мъжа, против стареене и т.н.) Collistar бързо постига висок пазарен дял. На огромна популярност се наслаждава тяхната ароматно-терапевтична серия и оригиналната концепция на спрея за тен.
Collistar е голям новатор в областта на маркетинга. Те са първите в света, които започват да използват кампании в рекламата на козметика в тъй наречения „редакционен стил“. Сайтът им по дизайн и съдържание припомня класически отпечатани каталози, съдържащи фотографии, детайлни описания и естествено цени.
Марката Collistar ще се хареса от всички, които искат да опитат най-добрите италиански аромати, търсят отлична и ефективна козметика, страдат от целулит или други кожни проблеми.