Благодарение на интензивните черни пигменти спиралата Bourjois Volume Glamour видимо изразява миглите и само с няколко издърпвания им придава двоен обем.
Характеристики:
- придава на миглите двоен обем и блясък
- не се отпечатва благодарение на фиксиращите ефекти
- сгъстява миглите и естествено ги оформя
- омекотява и повишава устойчивостта на миглите
- предотвратява слепването на миглите и образуването на бучки
- четчица във формата на ролка позволява бързо прилагане
Съставки:
- естествен восък и силиконов каучук – подсилват миглите
- черни минерални пигменти
Начин на употреба:
Приложете четчицата към корените на миглите и разрешете в посока нагоре. Нанесете спиралата на горните и долните мигли.
Характеристика
Цвят | черен |
Вид спирала | за обем |
Пълен списък на съставките
Френската марка Bourjois, основана през 1863 г. от визионера Жозеф-Албер Понсен, специализира главно в декоративна козметика. Нейните първи продукти са восъчни фон дьо тен стикове, предназначени главно за нуждите на театралните актьори и носят забавни названия като „Jealous“ („ревнив“) или „Lovesick“ („копнеещ“).
Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.
Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage.
Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction.
Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.