Bourjois Volume Glamourспирала за обем и сгъстяване на миглите

9×
Bourjois Volume Glamour спирала за обем и сгъстяване на миглите
Bourjois Volume Glamour спирала за обем и сгъстяване на миглите
Безплатна доставка
цвят 06 Noir ébène 12 мл.
9,19лв.

Код: BOU0092 | В наличност
1
Подарък за вас
Възползвайте се от безплатна доставка за всяка поръчка!
Еконт
понеделник 7.12.2020 г.
СПИДИ
вторник 8.12.2020 г.

Описание на продукта Bourjois Volume Glamour
Характеристика

Благодарение на интензивните черни пигменти спиралата Bourjois Volume Glamour видимо изразява миглите и само с няколко издърпвания им придава двоен обем.

Характеристики:

  • придава на миглите двоен обем и блясък
  • не се отпечатва благодарение на фиксиращите ефекти
  • сгъстява миглите и естествено ги оформя
  • омекотява и повишава устойчивостта на миглите
  • предотвратява слепването на миглите и образуването на бучки
  • четчица във формата на ролка позволява бързо прилагане

Съставки:

  • естествен восък и силиконов каучук – подсилват миглите
  • черни минерални пигменти

Начин на употреба:
Приложете четчицата към корените на миглите и разрешете в посока нагоре. Нанесете спиралата на горните и долните мигли.

Характеристика

Цвят
черен
Вид спирала
за обем

За марката Bourjois

p>Френската марка Bourjois, основана през 1863 г. от визионера Жозеф-Албер Понсен, специализира главно в декоративна козметика. Нейните първи продукти са восъчни фон дьо тен стикове, предназначени главно за нуждите на театралните актьори и носят забавни названия като „Jealous“ („ревнив“) или „Lovesick“ („копнеещ“).
Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.
Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage.
Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction.
Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.

Оценка Bourjois Volume Glamour9