Bourjois Rouge Velvet The Lipstick матиращо червило

цвят 03 Hyppink Chic 2,4 гр.
10,85лв.
- цвят 15 Peach Tatin 2,4 гр.
- цвят 06 Abrico’dabra! 2,4 гр.
- цвят 02 Flaming’ Rose 2,4 гр.
- цвят 01 Hey Nude! 2,4 гр.
- цвят 13 Nohalicious 2,4 гр.
- цвят 16 Caramelody 2,4 гр.
- цвят 32 Choupi'nk 2,4 гр.
- цвят 05 Brique-à-brac 2,4 гр.
- цвят 03 Hyppink Chic 2,4 гр.
- цвят 18 Mauve Martre 2,4 гр.
- цвят 09 Fuchsia Botté 2,4 гр.
- цвят 07 Joli Carmin’ois 2,4 гр.
- цвят 17 From Paris With Mauve 2,4 гр.
- цвят 33 Rose Water 2,4 гр.
- цвят 19 Place De Roses 2,4 гр.
- цвят 22 Moka-Déro 2,4 гр.
- цвят 21 Grande Roux 2,4 гр.
- цвят 08 Rubi’s Cute 2,4 гр.
- цвят 11 Berry Formidable 2,4 гр.
- цвят 10 Magni-Fig 2,4 гр.
- цвят 24 Pari'sienne 2,4 гр.
- цвят 12 Brunette 2,4 гр.
- цвят 23 Taupe Of Paris 2,4 гр.
- цвят 25 Maca'brown 2,4 гр.
- цвят 14 Brownette 2,4 гр.
- цвят 35 Perfect Date 2,4 гр.
- цвят 20 Plum Royal 2,4 гр.
- цвят 26 French Opéra 2,4 гр.
Код: BOU1512 | в наличност повече от 2 бр.
1
Подарък за вас
Купете поне три козметични продукта и вземете 10% отстъпка от цената им. Отстъпката ще бъде отчетена автоматично в кошницата. Намалението не важи за продукти в намаление или на промоция.
СПИДИ
вторник 2.03.2021 г.
Лично получаване
вторник 2.03.2021 г.
- Описание на продукта
- За марката
- Оценка 2
Описание на продукта Bourjois Rouge Velvet The LipstickХарактеристика
Описание на продукта Bourjois Rouge Velvet The Lipstick
Характеристика
Червилото Bourjois Rouge Edition Velvet красиво изразява вашите устни и перфектно подчертава дневния и вечерен грим.
Характеристики:
- устните изглеждат пълни и здрави
- дълготрайна издръжливост
- висока пигментация
- хидратира и се грижи за устните
- кремообразна текстура
- матиращ ефект
Начин на употреба:
Нанесете червилото на устните c леки движения от средата към ъглите.
Характеристика
- Цвят
- розов
- Ефект
- матов
За марката Bourjois
p>Френската марка Bourjois, основана през 1863 г. от визионера Жозеф-Албер Понсен, специализира главно в декоративна козметика. Нейните първи продукти са восъчни фон дьо тен стикове, предназначени главно за нуждите на театралните актьори и носят забавни названия като „Jealous“ („ревнив“) или „Lovesick“ („копнеещ“).
Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.
Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage.
Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction.
Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.
Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.
Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage.
Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction.
Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.