Bourjois Liner Feutre

дълготраен ултра тънък маркер за очи

Bourjois Liner Feutre дълготраен ултра тънък маркер за очи
Bourjois Liner Feutre дълготраен ултра тънък маркер за очи
Bourjois Liner Feutre дълготраен ултра тънък маркер за очи
Bourjois Liner Feutre дълготраен ултра тънък маркер за очи
Bourjois Liner Feutre дълготраен ултра тънък маркер за очи
Bourjois Liner Feutre дълготраен ултра тънък маркер за очи
Bourjois Liner Feutre дълготраен ултра тънък маркер за очи
Bourjois Liner Feutre дълготраен ултра тънък маркер за очи
цвят 16 Noir 0,8 мл.
13,50лв.

Код: BOU1091 | Повече от 20 бр. са в наличност
бр
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
понеделник, 19.11.2018 г.
Bourjois Liner Feutre
цвят 16 Noir 0,8 мл. | 13,50лв.

Информация за козметикатаBourjois Liner Feutre

Ултратънкият маркер за очи Bourjois Liner Feutre ви позволява да нарисувате съвършени линии, които подчертават и изразяват вашия грим до 24 часа.

Характеристики:

  • не се размазва и има дълготрайна издръжливост
  • ултратънкият връх осигурява точно нанасяне
  • екстрачерните пигменти гарантират изразителен цвят

Начин на употреба:
С върха очертавайте тънка линия по горната част на миглите от вътрешния ъгъл на окото към външния. За ефект на котешки очи продължете линията във външния ъгъл на окото леко в посока към слепоочията.

Характеристика

Цвят
чернен
Bодоустойчиви
не

За марката Bourjois

Френската марка Bourjois, основана през 1863 г. от визионера Жозеф-Албер Понсен, специализира главно в декоративна козметика. Нейните първи продукти са восъчни фон дьо тен стикове, предназначени главно за нуждите на театралните актьори и носят забавни названия като „Jealous“ („ревнив“) или „Lovesick“ („копнеещ“).
Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.
Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage.
Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction.
Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.