Bourjois Liner Feutre

дълготраен ултра тънък маркер за очи

Bourjois Liner Feutre дълготраен ултра тънък маркер за очи
цвят 16 Noir 0,8 мл.
10,40лв.

Код: BOU1091 | Повече от 20 бр. са в наличност
бр
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
вторник 28.05.2019 г.
Bourjois Liner Feutre
цвят 16 Noir 0,8 мл. | 10,40лв.

Информация за козметиката Bourjois Liner Feutre

Ултратънкият маркер за очи Bourjois Liner Feutre ви позволява да нарисувате съвършени линии, които подчертават и изразяват вашия грим до 24 часа.

Характеристики:

  • не се размазва и има дълготрайна издръжливост
  • ултратънкият връх осигурява точно нанасяне
  • екстрачерните пигменти гарантират изразителен цвят

Начин на употреба:
С върха очертавайте тънка линия по горната част на миглите от вътрешния ъгъл на окото към външния. За ефект на котешки очи продължете линията във външния ъгъл на окото леко в посока към слепоочията.

Характеристика

Цвят
чернен
Bодоустойчиви
не

За марката Bourjois

Френската марка Bourjois, основана през 1863 г. от визионера Жозеф-Албер Понсен, специализира главно в декоративна козметика. Нейните първи продукти са восъчни фон дьо тен стикове, предназначени главно за нуждите на театралните актьори и носят забавни названия като „Jealous“ („ревнив“) или „Lovesick“ („копнеещ“).
Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.
Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage.
Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction.
Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.