AnnayakeUltratime Ultralisse Fluide Anti-rides есенция за лице против бръчки

Annayake Ultratime Ultralisse Fluide Anti-rides есенция за лице против бръчки
Annayake Ultratime Ultralisse Fluide Anti-rides есенция за лице против бръчки
Препоръчителна цена на дребно
129,90лв.

Спестете 7%
30 мл.
120,60лв.

в наличност повече от 1 бр. | Код: ANN0039
1
Еконт
петък 3.12.2021 г.
Лично получаване
вторник 7.12.2021 г.

Продуктът Annayake Ultratime Ultralisse Fluide Anti-rides предоставя на вашата кожа най-необходимата грижа.

Характеристики:

  • намалява бръчките и предотвратява появята им
  • интензивно хидратира
  • възстановява здравината на кожата и я прави изпъната

Начин на употреба:
Нанесете с кръгови движения върху чисто лице и шия, и леко масажирайте.

Пълен списък на съставките

AQUA (WATER), GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, DIMETHICONE, CYCLOMETHICONE, POLYPERFLUO- ROMETHYLISOPROPYL ETHER, SULFATED SODIUM ALGI- NATE, PEG-150 STEARATE, CARBOMER, METHYLPARABEN, CETYL ALCOHOL, GLYCERIN/OXYBUTYLENE COPOLYMER STEARYL ETHER, GLYCERYL STEARATE, POTASSIUM HYDRO- XIDE, SODIUM POLYMETHACRYLATE, PARFUM (FRAGRANCE), POLYGLYCERYL-10 MYRISTATE, SODIUM TRIDECETH-3 CAR- BOXYLATE, HYDROLYZED CONCHIORIN PROTEIN, SODIUM HYALURONATE, PROPYLPARABEN. HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LINALOOL, LIMONENE. Производителят носи отговорност за съставките на продукта. Препоръчваме да проверите списъка със съставките на продукта директно върху опаковката поради възможни промени.
Пълен текст

Характеристика

Консистенция
гел
Тип кожа на лицето
за всеки тип кожа, бръчки и зряла кожа
Ефект
anti-age
Слънцезащита
без SPF
Кога да се нанася
дневен и нощен

Annayake, водеща японска марка за мода, козметика и не на последно място парфюми, споделяща със западния свят своя изискан японски подход към живота. Марката е придобила популярност по целия свят сред най-взискателните клиенти, поставящи акцент върху прецизността, финеса и оригиналността.

Марката Annayake е основана през 1988 година, но корените й датират от много по назад в миналото. Подходът на марката за развитието на всички продукти в действителност носи белезите на уважение към хилядолетната традиция на японската прецизност. В същото време Annayake винаги взема под внимание промените в начина на живот и очакванията на своите клиенти, и козметиката, парфюмите и другите продукти са перфектно съчетание на най-доброто от древната култура с най-новите тенденции и практики.

Първият парфюм Annayake е предложен на пазара през 2000 г. и днес асортиментът на марката включва две дузини уникални и съвършено съчетани аромати за мъже и жени. Над ароматните композиции, представляващи атрактивна среща на Изтока със Запада, са работили реномирани дизайнери на аромати като Lucas Sieuzac (Лукас Сюзак), Emilie Bevierre Coppermann (Емили Бивиер Коперман), Christophe Raynaud (Кристоф Рейно) и Martine Pallix (Мартин Паликс).

Annayake означава цяло ново измерение на аромата, основан на опита от успешното присъствие в света на козметиката, обрисуващ концепцията „цялостна красота“.