Dermacol Magnolia & Passion Fruit, парфюмна вода за жени 50 мл. | notino.bg

Dermacol Magnolia & Passion Fruit

парфюмна вода за жени 50 мл.

Dermacol Magnolia & Passion Fruit парфюмна вода за жени 50 мл.
Dermacol Magnolia & Passion Fruit парфюмна вода за жени 50 мл.
Dermacol Magnolia & Passion Fruit парфюмна вода за жени 50 мл.
Dermacol Magnolia & Passion Fruit парфюмна вода за жени 50 мл.
Dermacol Magnolia & Passion Fruit парфюмна вода за жени 50 мл.
Dermacol Magnolia & Passion Fruit парфюмна вода за жени 50 мл.
Dermacol Magnolia & Passion Fruit парфюмна вода за жени 50 мл.
Dermacol Magnolia & Passion Fruit парфюмна вода за жени 50 мл.
Dermacol Magnolia & Passion Fruit парфюмна вода за жени 50 мл.
Dermacol Magnolia & Passion Fruit парфюмна вода за жени 50 мл.
Dermacol Magnolia & Passion Fruit парфюмна вода за жени 50 мл.
Dermacol Magnolia & Passion Fruit парфюмна вода за жени 50 мл.
50 мл.
57,30лв.

Код: DER2227 | Повече от 5 бр. са в наличност
бр
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
още утре сряда, 15.08.2018 г.

Информация за парфюма Dermacol Magnolia & Passion Fruit

  • цветен аромат
  • цветно-плодов аромат
  • за чувствена жена
  • за носене всеки ден

Състав

база
кедър, кехлибар
глава
касис, лимон, маракуя, праскова
сърце
божур, момина сълза, фрезия
Вид аромат
Плодови, Цветни

За марката Dermacol

Чешката козметика Dermacol повече от половин век се грижи за красотата на жените. Тя се ражда във филмовите студия на Прага, когато експертите във филмовия грим се свързват с дерматолозите от Института за медицинска козметика в Прага. Съвместно създават прикриващия фон дьо тен Dermacol, не само за филмовите екрани, но и за нормална употреба.

Dermacol Make-Up Cover възниква като един от първите в света и бързо става огромен хит, който достига дори до Холивуд. През 90-те години козметиката Dermacol се отделя от филмовите студия, и като независима и все още напълно чешка марка, е символ на красотата за редица поколения жени.

Продуктите на Dermacol са успешни и извън границите на Чешката република и днес ще намерите марката в повече от 60 страни по света. През последните години продуктите на грижовната козметика започват да откриват и мъжете, за които компанията представи първата комплектна мъжка линия Dermacol.

Menu