Creed Aventus

парфюмна вода за мъже 100 мл.

20×
Creed Aventus парфюмна вода за мъже 100 мл.
Creed Aventus парфюмна вода за мъже 100 мл.
Creed Aventus парфюмна вода за мъже 100 мл.
Creed Aventus парфюмна вода за мъже 100 мл.
100 мл.
625,00лв.

Скрий продуктите със специални отстъпки
Код: CRE3985 | Повече от 20 бр. са в наличност
бр
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
сряда 29.05.2019 г.
Creed Aventus
100 мл. | 625,00лв.

Информация за парфюма Creed Aventus

В този прочут нишов аромат се съчетават най-добрите грижливо подбрани съставки, традицията и изключителното качество на изработка. Парфюмната вода Creed Aventus, създадена със съвместните усилия на баща и син, е провокативна, мъжествена и оптимистична.

  • възвишен, плодов шипров аромат
  • изпъква в по-топла среда
  • комплексна и дълготрайна композиция

Съставки на аромата
Връхните плодови нотки принадлежат на касис, ябълка Calville Blanc и свеж бергамот с ананас. В сърцевинните нотки се съчетават сухите тонове на бреза и пачули с мека и чиста роза и жасмин. Базовите нотки на ароматната композиция съдържат акорд на дъбов мъх в комбинация със сгряваща ванилия, мускус и амбра.

История на аромата
Парфюмната вода е тържество на силата, успеха и смелостта. Вдъхновена е от драматичния живот на Наполеон Бонапарт, един от най-интересните мъже в историята. Затова ароматът Creed Aventus отразява войната, мира и любовта.

Всеки аромат Creed е уникат
В своите нишови парфюми марка Creed използва висок процент натурални съставки. Нестабилността на климатичните и сезонните условия при добиването на суровините води до променливост в качествата им като например крайния аромат или цвета. Резултатът често са леки вариации на цялата ароматна композиция и цвета ѝ.

Състав

глава
ананас, бергамот, касис, ябълка
сърце
бреза, жасмин, пачули, роза
база
ванилия, кехлибар, мускус, мъх
Вид аромат
Плодови, Шипрови

За марката Creed

Парфюмите Creed | Марката Creed,вече повече от 250 години,създава необикновени аромати за кралски семейства и взискателни клиенти с изтънчен вкус.Джеймс Хенри Крийд основава марката през 1760 г. в Лондон,и от тогава седем поколения традицията се предава от баща на син.

Марката Creed,е известна и с уникалната си история с това ,че използва древна технология за обработка на скъпоценни материали,избрани за производството на  безконкурентни парфюми.Аромати на Creed са използвали исторически личности като: кралица Виктория,император Франц-Йосив и съпругата му "Сисси",сър Уинстън Чърчил,президентът Джон Ф. Кенеди.В днешно време,щафетата се прехвърля на редица филмови величия,ползващи ароматите на Creed,като например Робърт Де Ниро,Силвестър Сталоун и др.

И до ден днешен Creed продължава да се използва от кралски и президентски семейства по цял свят.Парфюм Creed притежават Мишел Обама и Кейт Мидълтън. Представителството на марката днес е в Париж,но те разширяват обсега си чак до Съединените щати,където през 2010 г.,врати отваря техния магазин в Манхатън,по случай 250-тата годишнина от създаването на марката.Creed се доверява на най-висококачествените природни суровини,а не на евтините синтетични алтернативи.Оливър Крийд и синът му Ервин Крийд лично се заемат с търсенето на най-чистите суровини а ароматите от тях се изработват ръчно по традиция на марката.Оливер и Ервин Крийд сe обединяват в семейния бизнес и общата им всеотдайност към създаването на най-висококачествените и оригинални парфюми.

Предложенията от марката Creed,обхващат мъжки,дамски и унисекс аромати,опаковани в елегантни флакони,които са изработени във вид на  модерен вариант на историческо наследство.Между най-известните парфюми на Creed,спадат Green Irish Tweed от 1985 г.,изработен от Оливър Крийд в стил "фоугере"(аромат на папрат).През последните години ,огромен успех жъне и цветно-мускосовият аромат  Creed Aventus ,вдъхновен от драматичния живот на Наполеон Бонапарт.

Марката Creed,това е изкуството на създаване  на аромати,абсолютен лукс,неподвластна на времето и с модерен подход към историческото наследство.

Оценка Creed Aventus

Добавяне на ново мнение

4.0
20 оценка
11
3
2
1
3
дизайн на флакона
трайност на аромата
интензивност
общо впечатление