Collistar After-Sun Rebalancing Cream-Shampoo крем-шампоан след слънчеви бани

Препоръчителна цена на дребно
30,20лв.Спестете 52%
200 мл.
14,35лв.
Код: COL0307 | В наличност
1
Подарък за вас
Купете поне три козметични продукта и вземете 10% отстъпка от цената им. Отстъпката ще бъде отчетена автоматично в кошницата. Намалението не важи за продукти в намаление или на промоция.
СПИДИ
понеделник 1.03.2021 г.
Лично получаване
понеделник 1.03.2021 г.
- Описание на продукта
- За марката
- Оценка 1
Описание на продукта Collistar After-Sun Rebalancing Cream-ShampooХарактеристика
Описание на продукта Collistar After-Sun Rebalancing Cream-Shampoo
Характеристика
Шампоанът Collistar After-Sun Rebalancing Cream-Shampoo е специално създаден за грижа за излагана на слънцето коса. Фино измива и я прави мека и блестяща.
Характеристики:
- поправя косата след контакт със солена или хлорирана вода
- старателно измива косата и кожата на главата
- регенерира и подхранва косата
- прави косата гладка
Начин на употреба:
Леко нанасяйте шампоана с масажиране върху влажна коса и след това обилно изплакнете.
Характеристика
- Консистенция
- крем
- Тип коса
- всички видове коса
- Тип кожа
- за всички типове кожа
- Тип на скалпа
- всички видове скалп
За марката Collistar
p>Парфюми Collistar | Козметика Collistar - Collistar първоначално е била само дивизия на италианска фармацевтична компания. През 1983 г. започва да я ръководи Даниела Сакердоте, която задава напълно ново направление. Днес можете да закупите продукти на тази марка в приблизително 2500 парфюмерии и универсални магазини в Италия, и в по-вече от 3000 магазини в чужбина.
Философията на фирмата е проста - предлага изключително висококачествена и ефективна козметика на конкурентна цена. Collistar се гордее с това, че е в състояние да задоволи и най-взискателните клиенти във всички целеви групи - млади хора, възрастни, лица със свръхчувствителна или суха кожа и т.н.
Благодарение на този подход Collistar може да се похвали с много успехи. Тя е водещ италиански производител на парфюми и е разработила цяла поредица революционни продукти - серум в капсули за лице, компактна бронзираща пудра и други уникални продукти. Един от тях, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, е бил изложен в Националния музей на науката и техниката Леонардо да Винчи в Милано.
Не е учудващо, че в някои от стратегическите сегменти (препарати против целулит, грижа за мъжа, против стареене и т.н.) Collistar бързо постига висок пазарен дял. На огромна популярност се наслаждава тяхната ароматно-терапевтична серия и оригиналната концепция на спрея за тен.
Collistar е голям новатор в областта на маркетинга. Те са първите в света, които започват да използват кампании в рекламата на козметика в тъй наречения „редакционен стил“. Сайтът им по дизайн и съдържание припомня класически отпечатани каталози, съдържащи фотографии, детайлни описания и естествено цени.
Марката Collistar ще се хареса от всички, които искат да опитат най-добрите италиански аромати, търсят отлична и ефективна козметика, страдат от целулит или други кожни проблеми.
Философията на фирмата е проста - предлага изключително висококачествена и ефективна козметика на конкурентна цена. Collistar се гордее с това, че е в състояние да задоволи и най-взискателните клиенти във всички целеви групи - млади хора, възрастни, лица със свръхчувствителна или суха кожа и т.н.
Благодарение на този подход Collistar може да се похвали с много успехи. Тя е водещ италиански производител на парфюми и е разработила цяла поредица революционни продукти - серум в капсули за лице, компактна бронзираща пудра и други уникални продукти. Един от тях, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, е бил изложен в Националния музей на науката и техниката Леонардо да Винчи в Милано.
Не е учудващо, че в някои от стратегическите сегменти (препарати против целулит, грижа за мъжа, против стареене и т.н.) Collistar бързо постига висок пазарен дял. На огромна популярност се наслаждава тяхната ароматно-терапевтична серия и оригиналната концепция на спрея за тен.
Collistar е голям новатор в областта на маркетинга. Те са първите в света, които започват да използват кампании в рекламата на козметика в тъй наречения „редакционен стил“. Сайтът им по дизайн и съдържание припомня класически отпечатани каталози, съдържащи фотографии, детайлни описания и естествено цени.
Марката Collistar ще се хареса от всички, които искат да опитат най-добрите италиански аромати, търсят отлична и ефективна козметика, страдат от целулит или други кожни проблеми.