Annayake Tomo тоалетна вода за мъже

Annayake Tomo тоалетна вода за мъже
Annayake Tomo тоалетна вода за мъже
100 мл.
114,90лв.

Код: ANN0008 | Повече от 5 бр. са в наличност
1
СПИДИ
сряда 12.05.2021 г.
Лично получаване
сряда 12.05.2021 г.

Описание Annayake Tomo
Състав

Независимо дали ви чака важна бизнес среща, парти с приятели или вечеря с жената на живота ви, мъжката тоалетна вода Annayake Tomo е винаги подходящ избор. Тя ще ви вдъхне увереност, когато искате за блеснете.

  • дървесен аромат
  • ароматично ухание с билкови нотки
  • подчертава сексапила и естествената мъжественост
  • аромат, подходящ за всекидневно носене

Състав

Т.нар високи тонове- освобождават се веднага след нанасяне. Създават първото впечатление и по проинцип са изключително интензивни, избледняват бързо.
глава
цитруси, лавандула, розмарин
Т.нар. средни нотки - "Сърцето" се разкрива след няколко минути, след отминаването на "главата". Обичайно трае около 2-3 часа.
сърце
кориандър, градински чай, тютюн
Т.нар. базови нотки - последната и най-дългата фаза на парфюма. Трае около 4 часа, но може да се усеща и през целия ден.
база
зърна от тонка, мускус, лабданум, бензоин
Вид аромат
Ориенталски, Дървесни

За марката Annayake

Annayake, водеща японска марка за мода, козметика и не на последно място парфюми, споделяща със западния свят своя изискан японски подход към живота. Марката е придобила популярност по целия свят сред най-взискателните клиенти, поставящи акцент върху прецизността, финеса и оригиналността.

Марката Annayake е основана през 1988 година, но корените й датират от много по назад в миналото. Подходът на марката за развитието на всички продукти в действителност носи белезите на уважение към хилядолетната традиция на японската прецизност. В същото време Annayake винаги взема под внимание промените в начина на живот и очакванията на своите клиенти, и козметиката, парфюмите и другите продукти са перфектно съчетание на най-доброто от древната култура с най-новите тенденции и практики.

Първият парфюм Annayake е предложен на пазара през 2000 г. и днес асортиментът на марката включва две дузини уникални и съвършено съчетани аромати за мъже и жени. Над ароматните композиции, представляващи атрактивна среща на Изтока със Запада, са работили реномирани дизайнери на аромати като Lucas Sieuzac (Лукас Сюзак), Emilie Bevierre Coppermann (Емили Бивиер Коперман), Christophe Raynaud (Кристоф Рейно) и Martine Pallix (Мартин Паликс).

Annayake означава цяло ново измерение на аромата, основан на опита от успешното присъствие в света на козметиката, обрисуващ концепцията „цялостна красота“.

Оценка Annayake Tomo