AlcinaIt's never too late! крем за лице против бръчки

Alcina It's never too late! крем за лице против бръчки
Alcina It's never too late! крем за лице против бръчки
Препоръчителна цена на дребно
88,00лв.

Спестете 21%
50 мл.
69,30лв.

в наличност повече от 3 бр. | Код: ALC01813
1
Еконт
петък 3.12.2021 г.
Лично получаване
вторник 7.12.2021 г.

Кремът за лице Alcina It's never too late! предоставя на вашата кожа всеки ден точно такава грижа, каквато тя заслужава.

Характеристики:

  • намалява бръчките и предотвратява появята им
  • възстановява младежкия вид на кожата
  • предпазва кожата от вредните външни влияния

Начин на употреба:
Нанесете върху почистена кожа и масажирайте с кръгови движения. Прилагайте върху лицето, шията и деколтето. Ползвайте всяка сутрин и/или вечер.

Характеристика

Консистенция
крем
Тип кожа на лицето
за всеки тип кожа
Ефект
anti-age, подхранване, предпазва от външните влияния
Слънцезащита
без SPF
Кога да се нанася
дневен и нощен
Активни вещества
коензим Q10, витамин E

Козметиката Alcina принася комплексна системна грижа, която задоволява индивидуалните потребности на всяка жена! Така за първи път можете да изпитате истинско задоволство от козметика, създадена точно по вашия вкус.
Главният приоритет на марката Alcina е високото качество на всички продукти, а при избора на суровини се акцентира основно върху чистотата на отделните субстанции. Всички ефективни съставки са в перфектно съотношение помежду си и са многократно тествани. Марката Alcina дава предимство на натуралните съставки като алантоин, растителни масла, витамини и други.
Историята на марката Alcina датира още от 1905 г., когато в немския град Билефелд е основан химико-фармацевтичен завод от фармацевта д-р Аугуст Волф. Тази фирма започва постепенно да предлага лекарства и високоефективни козметични продукти, между които е и успешния шампоан Alpecin.
С течение на годините, фирмата непрестанно се развива , разширява своя асортимент и поради тази причина печели доверието на клиентите. Към момента, козметиката на Alcina е достъпна и позната в повече от 35 държави по света.