„Нося отговорност за съвременната жена – отговорност да се чувства уверена, модерна и най-вече красива.“ Думите на венецуелската модна дизайнерка Каролина Ерера се отразяват в идеите на марката, на която през 1980 година вдъхва живот и предоставя своето име.
Повлияна от международната култура и мода, Каролина Ерера се отличава с изключително личен стил още от самото начало. Вдъхновена от идеите на Диана Вриланд, легендарната модна редакторка на Vogue, дебютира със своя колекция в Метрополитън Клуб в Ню Йорк и получава признание от критиците. Скоро започва да облича Жаклин и Каролайн Кенеди, Лора Буш, а по-късно и Мишел Обама.
Марката влиза успешно в света на ароматите през 1988 година и представя първия парфюм Carolina Herrera. По-късно смайва обществеността с колекцията Carolina Herrera 212, която препраща към обичания Манхатън, както и с двойката дамски и мъжки аромати Carolina Herrera Good Girl и Bad Boy. Те, както и другите аромати и марката като цяло, са символ на лукс, елегантност и непреходност.
пълен текст