Carolina Herrera 212 VIP Black парфюмна вода за мъже

- Информация за парфюма
- За марката
- Оценка 4
Информация за парфюма Carolina Herrera 212 VIP BlackСъстав
Carolina Herrera 212 VIP Black е пристрастяваща парфюмна вода, създадена за вечерно парти. Създава около вас привлекателна елегантна аура, а вниманието на всички е съсредоточено само върху вас.
- леко пикантен, интензивен аромат
- за уверения в себе си мъж, който обича да е център на вниманието
- подходяща за по-хладни дни и специални поводи
Съставки на аромата
Взривяващият енергичен аромат 212 VIP Black се отваря с акорди на огнен абсент, пикантен анасон и резене. След това към тях се присъединява ароматна лавандула, чийто интензитет е усилен от нотки на кожа и сладка ванилия в основата. Всички съставки заедно създават прелъстителен и предизвикателен аромат.
История на аромата
Мъжът, който носи аромата 212 VIP Black, е загадка за околните, а непредсказуемостта му го прави още по-привлекателен. Където и да отиде, той лесно печели приятели. Парфюмната вода е пусната на пазара през 2017 г.
Състав
- главаТ.нар високи тонове- освобождават се веднага след нанасяне. Създават първото впечатление и по проинцип са изключително интензивни, избледняват бързо.
- анасон, абсент, резене
- сърцеТ.нар. средни нотки - "Сърцето" се разкрива след няколко минути, след отминаването на "главата". Обичайно трае около 2-3 часа.
- лавандула
- базаТ.нар. базови нотки - последната и най-дългата фаза на парфюма. Трае около 4 часа, но може да се усеща и през целия ден.
- ванилия, кожа
- Вид аромат
- Ароматни
За марката Carolina Herrera
„Нося отговорност за съвременната жена – отговорност да се чувства уверена, модерна и най-вече красива.“ Думите на венецуелската модна дизайнерка Каролина Ерера се отразяват в идеите на марката, на която през 1980 година вдъхва живот и предоставя своето име.
Повлияна от международната култура и мода, Каролина Ерера се отличава с изключително личен стил още от самото начало. Вдъхновена от идеите на Диана Вриланд, легендарната модна редакторка на Vogue, дебютира със своя колекция в Метрополитън Клуб в Ню Йорк и получава признание от критиците. Скоро започва да облича Жаклин и Каролайн Кенеди, Лора Буш, а по-късно и Мишел Обама.
Марката влиза успешно в света на ароматите през 1988 година и представя първия парфюм Carolina Herrera. По-късно смайва обществеността с колекцията Carolina Herrera 212, която препраща към обичания Манхатън, както и с двойката дамски и мъжки аромати Carolina Herrera Good Girl и Bad Boy. Те, както и другите аромати и марката като цяло, са символ на лукс, елегантност и непреходност.