TIGI Bed Head Oh Bee Hive! козметичен комплект (за жени )

- Описание
- За марката
- Оценка 1
Описание TIGI Bed Head Oh Bee Hive!Характеристика
Зарадвайте себе си или близките си с перфектния козметичен комплект TIGI Bed Head Oh Bee Hive!. Пакет продукти за грим винаги е добър подарък.
Комплектът съдържа:
- Bed Head спрей за обем за жени 311 мл.
- Bed Head матиращ сух шампоан за жени 238 мл.
Характеристики:
- изключително подходящ за подарък
- ще зарадва всяка жена
- за перфектно стилизиране на косата
- за перфектна форма и обем на косата
Начин на употреба:
Използвайте всеки продукт от козметичния комплект в съответствие с упътването му.
Характеристика
- Вид опаковка
- спрей
- Консистенция
- вода
- Тип коса
- всички видове коса
- Ефект
- обем на косата, Регулиране на излишния себум
- Тип комплекти
- подаръчен комплект
- Тип на скалпа
- всички видове скалп
- Ниво на задържане
- средна фиксация
За марката TIGI
Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).