Историята на американската марка Dermalogica започва през първата половина на 80-те години на отминалия век, когато опитната кожна терапевтка Джейн Ървант отваря следдипломно обучение и изследвателска организация с името „The International Dermal Institute“. Днес тя има повече от 37 представителства в 7 страни по света. През 1986 г. Джейн основава компанията Dermalogica , чиято цел е да представя на пазара качествени козметички продукти без съдържание на синтетични оцветители и аромати, минерални масла денатуриран алкохол и други потенциално вредни вещества. Dermalogica се основава на факта, че за производството на своите продукти използва само най-подбраните съставки. Всички продукти на марката Dermalogica помагат за поддържането на кожата в оптимална кондиция и същевременно подобряват външния й вид. Козметика Dermalogica с времето получава добра репутация сред клиентите и експертите в областта. Тя е ефективна, безопасна и не на последно място щадяща за околната среда. Марката Dermalogica подкрепя различни обществено полезни проекти. Предложенията на Dermalogica ще се харесат на всички, които не търсят лукс, а ефикасност, борят се с дерматологични проблеми и искат косвено да допринесат за една добра кауза.