Dermalogica
- Anti-age 4
- Възстановяване на плътността 3
- Ексфолиране 4
- Минимизиране на порите 1
- Озаряване 10
- Повдигане 5
- Подсилване 3
- Подхранване 10
- Почистване 9
- Предпазва от външните влияния 2
- Против зачервяване 4
- Против пигментни петна 2
- Против тъмни кръгове под очите 2
- Против черни точки 1
- Ревитализация 1
- Регенерация 1
- Регулиране на излишния себум 4
- Уеднаквяване 1
- Успокояване 10
- Хидратация 16
- Бръчки и зряла кожа 10
- За всеки тип кожа 21
- Мазна 2
- Нормална 2
- Проблемна 1
- Смесена 1
- Суха 6
- Чувствителна 4
Историята на американската марка Dermalogica започва през първата половина на 80-те години на отминалия век, когато опитната кожна терапевтка Джейн Ървант отваря следдипломно обучение и изследвателска организация с името
„The International Dermal Institute“. Днес тя има повече от 37 представителства в 7 страни по света. През 1986 г. Джейн основава компанията Dermalogica , чиято цел е да представя на пазара качествени козметички продукти без съдържание на синтетични оцветители и аромати, минерални масла денатуриран алкохол и други потенциално вредни вещества. Dermalogica се основава на факта, че за производството на своите продукти използва само най-подбраните съставки. Всички продукти на марката Dermalogica помагат за поддържането на кожата в оптимална кондиция и същевременно подобряват външния й вид. Козметика Dermalogica с времето получава добра репутация сред клиентите и експертите в областта. Тя е ефективна, безопасна и не на последно място щадяща за околната среда. Марката Dermalogica подкрепя различни обществено полезни проекти. Предложенията на Dermalogica ще се харесат на всички, които не търсят лукс, а ефикасност, борят се с дерматологични проблеми и искат косвено да допринесат за една добра кауза.