Bourjois Twist Up The Volume спирала за обем с четка 2 в 1

10×
Bourjois Twist Up The Volume спирала за обем  с четка 2 в 1
Bourjois Twist Up The Volume спирала за обем  с четка 2 в 1
Промоции
цвят 22 Black Balm 8 мл.
11,90лв.

Код: BOU1356 | В наличност
1
СПИДИ
четвъртък 13.05.2021 г.
Лично получаване
четвъртък 13.05.2021 г.

Описание Bourjois Twist Up The Volume
Характеристика

Благодарение на специалния ротационен механизъм с двоен ефект спиралата Bourjois Twist Up The Volume осигурява най-напред изразително удължаване и отделяне на миглите, а после им придава интензивен обем.

Характеристики:

  • четчицата 2 в 1 увеличава дължината на миглите и придава максимален обем
  • позволява равномерно нанасяне на боята
  • умее да обхваща и най-малките ресници
  • гарантира дълготрайно боядисване на миглите

Съставки:

  • природни восъци – увеличават обема на миглите
  • естери на жожоба – подхранват миглите

Начин на употреба:
За отделяне и увеличаване дължината на миглите поставете спиралата в позиция 1 и срешете миглите с нежни издърпвания. После сменете позицията на спиралата на 2 за придаване на обем и повторете по същия начин.

Характеристика

Цвят
черен
Вид спирала
 удължаваща,  за чувствителни очи, за обем

За марката Bourjois

Френската марка Bourjois, основана през 1863 г. от визионера Жозеф-Албер Понсен, специализира главно в декоративна козметика. Нейните първи продукти са восъчни фон дьо тен стикове, предназначени главно за нуждите на театралните актьори и носят забавни названия като „Jealous“ („ревнив“) или „Lovesick“ („копнеещ“).
Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.
Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage.
Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction.
Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.

Оценка Bourjois Twist Up The Volume10