Бъдете свой собствен герой
Модната къща Burberry, основана от Thomas Burberry (Томас Бърбъри) през 1856 г., е здраво стъпила върху няколко принципа: британски дизайн, иновации и професионализъм в занаята. Ето защо не е учудващо, че всички колекции аромати на Burberry се придържат към тези основни стълбове – с Burberry безпогрешно се свързват не само ароматите като такива, но и майсторски изработените флакони, в които се крият парфюмните подписи на марката.
Тайнственият и авантюристичен парфюм Burberry Hero е и първият аромат, създаден за Burberry от творческия директор Riccardo Tisci (Рикардо Тиши). Ароматът въплъщава двойствеността в няколко аспекта: сила и нежност, сила и състрадание, атлетичност и креативност.
Рекламната кампания на Hero представя пред вас актьора Адам Драйвър като позитивен и героичен лидер. Човекът и конят взаимно следват движенията си и изтласкват докрай физическите си лимити, за да се превърнат накрая в митично създание – метафора за собствената трансформация.
Съчетание на свежи и дървесни аромати от целия свят
Свежият и дързък аромат е сякаш озарен от сияен бергамот, а хвойната и черният пипер му придават допълнително оживление. Защото хвойната е класическа съставка на британските парфюми, която успява да внесе сияйната си свежест в богатата палитра от ухания. След миг ароматът придобива дълбочина, дължаща се на триото топли масла от кедрово дърво, идващи от три различни планински вериги: Апалачи във Вирджиния, Атлас в Африка и Хималаи в Азия.
На опаковката на Burberry Hero Eau de Toilette за първи път се появява монограмът TB, който е гравиран върху стъкления флакон. Самият флакон е силен и модерен, също като аромата, който е скрит в него. Ръбестата му форма е абстрактна интерпретация на конско копито с изкривено лого на Burberry.
Ароматът се предлага в опаковки от 50 мл, 100 мл a 150 мл. Към него можете да купите и дезодорант, шампоан, душ гел или афтършейв.