С разбирането, че да се усещаш пълен с живот е ключът към успеха, както и че обратното също е вярно, Hugo Boss създаде BOSS ALIVE – нов дамски парфюм с дървесно-плодов аромат, който улавя страстта и целеустремеността на жената BOSS. Сякаш за да подчертаят силата на независимата жена, парфюмът, дизайнът, телевизионната реклама и кампанията са реализирани от четири изключителни жени, желаещи да споделят представите и идеите си и да вдъхновят други да открият своите уникални начини да изразят себе си.
Градейки кариера в една традиционно мъжка вселена, брилянтната парфюмеристка Аник Менардо комбинира искрящи, свежи връхни нотки на ябълка и слива с флорална сърцевина от жасмин за пълно с радост и сила себеусещане. Благодарение на контрастните си дървесни базови нотки, които се сливат с топлото докосване на магнетична ванилия, това леко и приятно ухание носи успокояващия полъх на женска сила и увереност. Флаконът, създаден от талантливата дизайнерка на бижута Амели Райх, изразява неподвластната на времето женственост и изящество. Този флакон от подсилено стъкло е с кант от блестяща златиста лента и изглежда като бижу, а сочният телеснорозов цвят на съдържанието му улавя светлината и подчертава луксозното излъчване и усещане на парфюма.
Новият дух на женствеността, уловен от този аромат, е подчертан още повече от покоряващата телевизионна реклама на Ребека Злотовски и от участието на четири талантливи млади дами в блестящата кампания, водена от Колиър Шор. Емма Робъртс, Бруна Маркезин, Лора Хариър и Клоуи Бенет са идеалните въплъщения на успешната съвременна жена и – точно както BOSS ALIVE – окуражават жените по целия свят да изживеят пълноценно живота си. BOSS ALIVE: Окриляващо утвърждаване на живота Новият парфюм Hugo Boss съчетава искрящи ябълкови нотки, жасмин самбак и дървесни акорди за ослепителна женственост, сила и увереност.#FeelALIVE