TIGI Bed Head Oh Bee Hive! матиращ сух шампоан

- Описание на продукта
- За марката
- Оценка 10
Описание на продукта TIGI Bed Head Oh Bee Hive!Характеристика
Кажете „сбогом“ на неприятното усещане за мазна и зле изглеждаща коса и я поддържайте свежа, дори и когато пътувате. Или когато просто нямате време да я измиете. Матиращият сух шампоан TIGI Bed Head Oh Bee Hive! абсорбира излишния себум и оставя само естествено красив вид. Насладете се на свежа прическа, дори и в най-натоварените дни.
Характеристики:
- придава на косата чист и свеж вид
- с естествен матов финиш
- леко повдига прическата
- абсорбира излишния себум
- придава здравина на сухата коса
- помага страхотно при тупиране
- подходящ за всякаква дължина и тип коса
- с приятен аромат на ванилия
Съставки:
- пшенично нишесте – абсорбира излишната мазнина в косата
- технология за равномерно пречупване на светлината – осигурява уеднаквен и естествен вид
Начин за нанасяне:
Напръскайте матиращия сух шампоан TIGI Bed Head Oh Bee Hive! в косата от разстояние 25–30 сантиметра. Обърнете специално внимание на корените. Оставете една минута да попие, след това оформете прическата си по обичайния начин.
Характеристика
- Тип коса
- всички видове коса
- Тип на скалпа
- всички видове скалп
За марката TIGI
Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).