Емблематичният фризьорски салон Bumble and bumble отваря врати през 1977 г. в Ню Йорк. Ексцентричните прически, създадени от ръцете на фризьорите на диктуващия трендовете салон, се появяват по страниците на модните списания и на модни ревюта по цял свят. Майсторите на подстригването и колористите са свикнали с високи изисквания и стандарти за техники и специализирани похвати, затова производителят непрекъснато предлага продукти, които да отговарят на тях.
Накрая портфолиото на марката решава да приобщи и почитателите сред непрофесионалните потребители, за да може абсолютно всеки да се наслади на преживяването от качествената грижа за косата си. При това, освен страстта към косата, марката споделя и страстта си към устойчивост, която се отразява в рециклируемите и многократно пълнещи се опаковки, както и в стремежа за намаляване на въглеродния отпечатък.
Сред флагманите на марката са стилизиращият продукт Surf Spray, който улеснява фиксирането и оформянето на небрежни вълни. Най-продаван обаче е хидратиращият помощник Hairdresser's Invisible Oil, който използват не само професионалистите в салоните Bumble and bumble, но и милиони хора по света от комфорта на домовете си.
пълен текст