Bourjois 123 Perfect течен фон дьо тен за съвършен външен вид

Промоции
цвят 52 Vanille SPF 10 30 мл.
11,90лв.
Код: BOU0282 | В наличност
1
Подарък за вас
Купете поне три козметични продукта и вземете 10% отстъпка от цената им. Отстъпката ще бъде отчетена автоматично в кошницата. Намалението не важи за продукти в намаление или на промоция.
СПИДИ
вторник 2.03.2021 г.
Лично получаване
вторник 2.03.2021 г.
- Описание на продукта
- За марката
- Оценка 7
Описание на продукта Bourjois 123 PerfectХарактеристика
Описание на продукта Bourjois 123 Perfect
Характеристика
Течният фон дьо тен Bourjois 123 Perfect е обогатен с три вида корекционни пигменти. Благодарение на това надеждно прикрива всички недостатъци на кожата и гарантира перфектен външен вид до 16 часа.
Характеристики:
- прикрива несъвършенствата на кожата и уеднаквява цвета на тена й
- прави кожата озарена, матова и хидратирана
- неутрализира зачервяванията и тъмните кръгове под очите
- маскира признаците на умора
- фината текстура веднага се слива с кожата на лицето
Съставки:
- виолетови пигменти – потискат признаците на умора на кожата
- жълти пигменти – минимизират тъмните петна
- зелени пигменти – прикриват зачервяването на кожата
- SPF 10 – предпазва от слънчевите лъчи
- екстракт от памук – хидратира кожата
Начин на употреба:
Преди употреба разклатете добре. После нанесете фон дьо тена в средата на лицето и равномерно с помощта на пръстите, четка или гъбичка разтривайте в посока навън. Повторете за постигане на по-голямо покритие.
Характеристика
- Консистенция
- флуид
- Тип кожа на лицето
- за всеки тип кожа
- Според покривността
- Висока
- Слънцезащита
- без SPF
- Цветове фон дьо тени
- fair
За марката Bourjois
p>Френската марка Bourjois, основана през 1863 г. от визионера Жозеф-Албер Понсен, специализира главно в декоративна козметика. Нейните първи продукти са восъчни фон дьо тен стикове, предназначени главно за нуждите на театралните актьори и носят забавни названия като „Jealous“ („ревнив“) или „Lovesick“ („копнеещ“).
Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.
Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage.
Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction.
Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.
Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.
Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage.
Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction.
Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.