TIGI Bed Head Up Front

гел-помада За коса

TIGI Bed Head Up Front гел-помада За коса
TIGI Bed Head Up Front гел-помада За коса
TIGI Bed Head Up Front гел-помада За коса
95 мл.
16,00лв.

Код: TIG1478 | Повече от 20 бр. са в наличност
бр
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
понеделник 1.04.2019 г.
TIGI Bed Head Up Front
95 мл. | 16,00лв.

Информация за козметиката TIGI Bed Head Up Front

Стилизиращият продукт TIGI Bed Head Up Front подчертава вашата прическа и я фиксира за дълго време.

Характеристики:

  • улеснява стилизирането
  • предоставя здрав блясък
  • хидратира
  • заглажда

Начин на употреба:
Вземете малко количество от продукта в дланта и нанесете на косата.

Характеристика

Ефект
Повече обем на косата
Консистенция
гел

За марката TIGI

Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).