Bourjois Volume Glamour спирала за обем

3×
Bourjois Volume Glamour спирала за обем
Bourjois Volume Glamour спирала за обем
цвят 61 Ultra Black 12 мл.

Код: BOU0093 | Този продукт не е в наличност
Подарък за вас
Купете поне три козметични продукта и вземете 10% отстъпка от цената им. Отстъпката ще бъде отчетена автоматично в кошницата. Намалението не важи за продукти в намаление или на промоция.

Описание на продукта Bourjois Volume Glamour
Характеристика

Спиралата Bourjois Volume Glamour с четчица във формата на ролка увеличава двойно обема на вашите мигли, придава интензивен черен цвят и осигурява съвършен вид още след първото нанасяне.

Характеристики:

  • удвоява обема на миглите без слепване
  • с едно движение удължава и оформя миглите
  • гарантира много висока издържливост
  • придава изразителен черен цвят
  • позволява лесно и бързо прилагане

Съставки:

  • естествен восък и силиконов каучук – придават обем на миглите
  • черни минерални пигменти

Начин на употреба:
Приложете с четчицата от корените до краищата с леки зигзагообразни движения. При необходимост нанесете втори слой.

Характеристика

Цвят
черен
Вид спирала
 за чувствителни очи, за обем

За марката Bourjois

p>Френската марка Bourjois, основана през 1863 г. от визионера Жозеф-Албер Понсен, специализира главно в декоративна козметика. Нейните първи продукти са восъчни фон дьо тен стикове, предназначени главно за нуждите на театралните актьори и носят забавни названия като „Jealous“ („ревнив“) или „Lovesick“ („копнеещ“).
Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.
Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage.
Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction.
Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.

Оценка Bourjois Volume Glamour3