Annayake24H Hydration Shower Care лек душ крем

Annayake 24H Hydration Shower Care лек душ крем
Annayake 24H Hydration Shower Care лек душ крем
Безплатна доставка
Препоръчителна цена на дребно
41,90лв.

Спестете 21%
400 мл.
32,90лв.

Повече от 5 бр. са в наличност | Код: ANN0193
1
Еконт
понеделник 6.12.2021 г.
Лично получаване
понеделник 6.12.2021 г.

Душ кремът Annayake 24H Hydration Shower Care ще поглези кожата на вашето тяло и при къпане му набавя необходимата хидратация и подхранване.

Характеристики:

  • нежно почиства кожата и избавя от нечистотии
  • възстановява усещането за комфорт на кожата
  • интензивно хидратира
  • подхранва и се грижи за кожата

Начин на употреба:
Прилагайте при къпане под душ или във вана. Нанесете по цялото тяло и после изплакнете с топла вода. Подходящо за ежедневна употреба.

Пълен списък на съставките

AQUA (WATER), SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM CHLORIDE, PARFUM (FRAGRANCE), COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM BENZOATE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, SODIUM RICEBRANAMPHOACETATE, CITRIC ACID, POLYQUATERNIUM-7, COCO-GLUCOSIDE, OLIVE OIL PEG-7 ESTERS, GLYCERIN BENZOIC ACID, XANTHAN GUM, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, CERATONIA SILIQUA (CAROB) GUM, PUNICA GRANATUM FRUIT EXTRACT, GLUCOSE, CARRAGEENAN, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LINALOOL, COUMARIN, ISOEUGENOL, EUGENOL. Производителят носи отговорност за съставките на продукта. Препоръчваме да проверите списъка със съставките на продукта директно върху опаковката поради възможни промени.
Пълен текст

Характеристика

Тип кожа
за всички типове кожа

Annayake, водеща японска марка за мода, козметика и не на последно място парфюми, споделяща със западния свят своя изискан японски подход към живота. Марката е придобила популярност по целия свят сред най-взискателните клиенти, поставящи акцент върху прецизността, финеса и оригиналността.

Марката Annayake е основана през 1988 година, но корените й датират от много по назад в миналото. Подходът на марката за развитието на всички продукти в действителност носи белезите на уважение към хилядолетната традиция на японската прецизност. В същото време Annayake винаги взема под внимание промените в начина на живот и очакванията на своите клиенти, и козметиката, парфюмите и другите продукти са перфектно съчетание на най-доброто от древната култура с най-новите тенденции и практики.

Първият парфюм Annayake е предложен на пазара през 2000 г. и днес асортиментът на марката включва две дузини уникални и съвършено съчетани аромати за мъже и жени. Над ароматните композиции, представляващи атрактивна среща на Изтока със Запада, са работили реномирани дизайнери на аромати като Lucas Sieuzac (Лукас Сюзак), Emilie Bevierre Coppermann (Емили Бивиер Коперман), Christophe Raynaud (Кристоф Рейно) и Martine Pallix (Мартин Паликс).

Annayake означава цяло ново измерение на аромата, основан на опита от успешното присъствие в света на козметиката, обрисуващ концепцията „цялостна красота“.