Ароматите Juliette has a gun са вдъхновени от творчеството на William Shakespear (Уилям Шекспир), но типичната за Ренесанса романтика тук получава модерни контури. Марката символизира независимост и свобода и предоставя на жените въображаемо оръжие, да се изправят пред мъжете във вечния дуел на половете, на страстта и любовта.
Марката Juliette has a gun е дело на Romano Ricci (Романо Ричи), внукът на славната моделиерка Nina Ricci (Нина Ричи), чиито парфюми завладяват света. В света на красотата през 2006 си пробива път и следващо поколение от това семейство и има смелостта да върви срещу правилата на модерната парфюмерия. Вниманието привлича например ароматът Juliette has a gun Not a perfume, който се изгражда от единна съставка – амброксан.
Дизайните на флаконите, забележителните концепции, личността на главния творец и цялостният имидж правят марката Juliette has a gun отличителна платформа за жените, които ценят самите себе си, не се страхуват да провокират и при това предпочитат да остават жени.
пълен текст