Guess1981 тоалетна вода за жени

7×
Guess 1981 тоалетна вода за жени
Guess 1981 тоалетна вода за жени
Безплатна доставка
100 мл.
35,50лв.

В наличност | Код: GUS1371
1
Еконт
вторник 7.12.2021 г.
Лично получаване
вторник 7.12.2021 г.

Подчертайте силуета на женското си очарование.Тоалетната вода за жени Guess 1981 ще се погрижи за това с изключителна грациозност и елегантност. Името на този неподвластен на времето аромат ни връща в 1981 година, а ароматната му композиция опиянява сетивата от лятото на 2017 година.

  • цветен аромат за жени, с дървесни полутонове
  • идеална за пролетните и летни месеци
  • подходяща за деня

Съставки на аромата
Най-напред ще ви докоснат хармоничните нотки на мек мускусен амбрет и нежна виолетка. След това напред започват да излизат акордите на сочна круша, съпроводени от царя на ароматите – жасмина. Той, заедно с топлото сандалово дърво, съставят сърцевинните нотки на аромата. В базовите нотки на ароматната композиция се освобождават нюансите на амбра, кедър и мускус.

История на аромата
През 2017 година марката Guess представя най-съблазнителния аромат в колекцията си. Описват го като изтънчен, елегантен, изящен и неподвластен на времето. Той получава името 1981 – годината, в която братята Марчиано основават Guess. Чувствената Ема Щерн Нилсен става очарователното лице на този аромат.

Пълен списък на съставките

SD ALCOHOL 40 B, WATER AQUA), BUTYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BENZOPHENONE-3, FRAGRANCE (PARFUM), BHT, RED 4 (CI 14700), YELLOW 5 (CI 19140), Производителят носи отговорност за съставките на продукта. Препоръчваме да проверите списъка със съставките на продукта директно върху опаковката поради възможни промени.
Пълен текст

Състав

Т.нар високи тонове- освобождават се веднага след нанасяне. Създават първото впечатление и по проинцип са изключително интензивни, избледняват бързо.
глава
амбрет, теменуга
Т.нар. средни нотки - "Сърцето" се разкрива след няколко минути, след отминаването на "главата". Обичайно трае около 2-3 часа.
сърце
круша, жасмин, сандалово дърво
Т.нар. базови нотки - последната и най-дългата фаза на парфюма. Трае около 4 часа, но може да се усеща и през целия ден.
база
кедър, кехлибар, мускус
Вид аромат
Цветни, Дървесни

Парфюми Guess | Guess - американската мечта. Американската модна марка Guess е известена предимно със своите облекла, характеризиращи се с високо качество, силен глас в определяне на тенденциите и креативен маркетинг. Също толкова успешни са модните аксесоари на марката - часовници и бижута, и не на последно място парфюмите.
Марката Guess е основана през 1981 г. от братята Джордж, Арманд, Пол и Морис Марчиано, които са родени в Мароко и през 1977 г. имигрират в Калифорния, за да осъществят своята американската мечта. През 70-те години привличат вниманието в света на модата с джинсови платове, които по това време се считат за старомодни. Моделите на братята Марчиано били толкова непреходни, чувствени и шик, че навеки променят подхода на модния свят към джинсите.
Днес марката Guess принадлежи към най-уважаваните в света и нейната небрежна мода и аксесоари за жени, мъже и деца диктуват жизнения стил Измежду звездните личности, с които Guess сътрудничи в маркетинга, се открояват Клаудия Шифър, Анна Никол Смит, Летисия Каста, Карла Бруни и Наоми Кембъл. През 21-и век марката е изключително свързана с името на Парис Хилтън.
Марката Guess предлага първия парфюм на пазара през 80-те години в сътрудничество с Revlon, а по-късно започва да работи с Coty. През 1990 г. вниманието беше спечелено от парфюма за жени Guess Original с ароматни тонове на мандарина, грейпфрут, лимон, жасмин, зюмбюл и кехлибар. Елин от най-известните мъжки аромати е освежаващият, ефирен и чувствен парфюм Guess Seductive Homme Blue.  Парфюмите Guess са създадени в сътрудничество с дизайнерите на аромати Оноре Бланк, Клодет Белнави, Стив Демеркадо, Антоан Лай, Франсис Куркджиян, Гийом Флавини, Пиер Негрин, Елен Молнер и Бернард Елена.
Марката Guess, която днес е представена в повече от 80 страни в света, се характеризира с комбинация от обичта към американския Запад с европейската чувствителност, и е символ на младостта, сексапила и авантюристичния начин на живот. В течение на десетилетия Guess подтиква хората да мечтаят със своите емблематични рекламни кампании, които са направили много известни цяла поредица преди непознати лица.
Посланието на марката Guess е - всеки може да постигне своята истинска американска мечта.