Escentric Molecules Molecule 01тоалетна вода унисекс

6×
Escentric Molecules Molecule 01 тоалетна вода унисекс
Escentric Molecules Molecule 01 тоалетна вода унисекс
Промоции
Безплатна доставка
239,00лв

Спестете 38%
100 мл.
149,00лв

Код: ECN0052 | В наличност
1

Добавено в кошницата

Escentric Molecules Molecule 01 тоалетна вода унисекс
| 1 бр | 149,00лв
Подарък за вас
Изберете безплатен подарък от 12 страхотни варианта в кошницата ви към поръчката си над 90 лв.
Подарък за вас
Подарък за вас
Подарък за вас
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
четвъртък 19.09.2019 г.
Лично получаване
четвъртък 19.09.2019 г.

Информация за парфюма Escentric Molecules Molecule 01

Унисекс тоалетната вода Escentric Molecules Molecule 01 е съвършен аромат за независими жени и мъже, живеещи по своите собствени правила.

  • цветно-плодов аромат
  • унисекс аромати – за мъже и жени
  • за целодневно носене

Състав

композиция
Iso E Super
Вид аромат
Дървесни

За марката Escentric Molecules

Когато през 2006 година парфюмите Escentric Molecules се представят на пазара, те се превръщат веднага в абсолютен световен феномен. Техният успех се скрива в съвършено уникалния състав, често изграден на силата на едно, единствено ароматно ухание. Именно този минимализъм прави ароматите Escentric Molecules изцяло необикновени.

Escentric Molecules слави парфюмерията като изкуство в химията. Aroma molekula Iso E Super, ключовият компонент на тези нишови парфюми, е сътворен в лабораториите още през 1973 година.

Парфюмерийният свят не му обръща особено внимание, докато първично не го изолира берлинския парфюмерист Geza Schoen (Геза Шоен). Той създава два аромата – Escentric Molecules Molecule 01 и Escentric Molecules Molecule 02 – които са свързани именно с това много специално ухание.

Нишовите парфюми Escentric Molecules имат висока дълготрайност и са идеални за всеки, когото привличат екстравагантни и оригинални решения. Техният неомръзващ аромат на всяка кожа създава магията на неповторима история.

Оценка Escentric Molecules Molecule 01

4.0
3
2
1
дизайн на флакона
трайност на аромата
интензивност
общо впечатление