Dr. Hauschka Decorative

спирала за обем

Dr. Hauschka Decorative спирала за обем
Dr. Hauschka Decorative спирала за обем
Dr. Hauschka Decorative спирала за обем
цвят 03 plum 8 мл.
37,00лв.

Код: DHA1290 | Повече от 20 бр. са в наличност
бр
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
понеделник, 22.10.2018 г.
Dr. Hauschka Decorative
цвят 03 plum 8 мл. | 37,00лв.

Информация за козметикатаDr. Hauschka Decorative

Спиралата придава на вашите мигли максимална дължина и неповторим обем.

Характеристики:

  • изразително сгъстява миглите
  • удължава дължината на миглите
  • поотделно разделя всяка мигла

Начин на употреба:
Нанесете спиралата върху миглите с леко издърпване от корените към краищата. За повече изразителност нанесете няколко слоя.

Характеристика

Bодоустойчиви
не
Вид спирала
за обем
Цвят
чернен

За марката Dr. Hauschka

                                                      Козметика "Dr. Hauschkа"

Козметичната марка "Dr. Hauschka" е представена през 1967 г.,от немската компания "WALA", основана от австрийския химик и антропософ Рудолф Хаушка.Той първоначално се занимава само с хомеопатия, но по-късно започва да разработва и козметични продукти. Неговият подход е обоснован от факта,че не разграничава кожата по видове ,а преценява нейната сухота , чувствителност и др. и според симптомите,се търси източника за тях в целия организъм.

Лосиони за тяло, лосиони за коса, балсами... "Dr. Hauschka" съдържат екстракти от лечебни растения, отглеждани в така наречените биодинамични градини "Wala",където всички растения се обработват ръчно и максимално внимателно.Трябва да се подчертае и факта, че есенциите са дълготрайни без добавки от алкохол.

Продуктите "Dr. Hauschka" могат да се похвалят и със сертификат "BDIH",което означава,че не са тествани върху животни и в състава им не присъстват петролни продукти, синтетични оцветители и ароматизатори.Преди да бъдат пуснати на пазара,всички продукти минават през строг контрол.Специално внимание заслужава фактът, че стимулират определени процеси в кожата и уважават нейните природни ритми. Поради тази причина, те се използват с любов от много звезди на шоубизнеса по света като Мадона,Джулия Робъртс и др.

"WALA" поддържат и няколко интересни проекти в биологичното земеделие.Наред с другите неща, се използва екстракт от маслото на афганистанските рози и масло от бамбук,добити по традиционния начин в села в Буркина Фасо (държава в Западна Африка). В допълнение към хомеопатичните лекарства и продукти, "Dr. Hauschka" предлага и избрани продукти за грижа за устната хигиена например -паста за зъби (марка "WalaVita"). Значителна част от печалбите на марката са разпределени поравно между служителите...

"Dr. Hauschka" ще се хареса на всички, които се интересуват от философията и учението на Рудолф Щайнер и са близо до антропософската медицина,жадуващи високо качество натурална козметика на най-изгодни цени и желаещи да изпитат ефектите на биодинамични земеделски продукти.