Collistar Twist® Ultra-Shiny Gloss блясък за устни

Препоръчителна цена на дребно
39,90лв.Спестете 54%
цвят 201 Perla Trasparente 1 бр.
18,35лв.
Код: COL01902 | Повече от 5 бр. са в наличност
1
Подарък за вас
Купете поне три козметични продукта и вземете 10% отстъпка от цената им. Отстъпката ще бъде отчетена автоматично в кошницата. Намалението не важи за продукти в намаление или на промоция.
СПИДИ
понеделник 1.03.2021 г.
Лично получаване
понеделник 1.03.2021 г.
- Описание на продукта
- За марката
- Оценка 3
Описание на продукта Collistar Twist® Ultra-Shiny GlossХарактеристика
Описание на продукта Collistar Twist® Ultra-Shiny Gloss
Характеристика
От сега нататък никой няма да може да устои на целувките ви. Гланцът за устни Collistar Twist® Ultra-Shiny Gloss прави устните сочни на вид и визуално им придава обем. Съставките, обогатени с хиалуронова киселина и колаген, поддържат нежната кожа на устните хидратирана и с усещане за комфорт.
Характеристики:
- създава визуален ефект за плътни устни
- придава на устните свеж, сочен вид
- поддържа кожата на устните съвършено хидратирана
- може да се използва самостоятелно или да се нанесе върху червило
- подходящ за дневен и вечерен грим
Съставки:
- хиалуронова киселина
- колаген
Начин за нанасяне:
Нанесете равномерно гланца върху цялата повърхност на устните. Можете да го използвате самостоятелно или върху червило.
Характеристика
- Цвят
- Прозрачен
- Активни вещества
- хиалуронова киселина, колаген
- Ефект
- бляскав
За марката Collistar
p>Парфюми Collistar | Козметика Collistar - Collistar първоначално е била само дивизия на италианска фармацевтична компания. През 1983 г. започва да я ръководи Даниела Сакердоте, която задава напълно ново направление. Днес можете да закупите продукти на тази марка в приблизително 2500 парфюмерии и универсални магазини в Италия, и в по-вече от 3000 магазини в чужбина.
Философията на фирмата е проста - предлага изключително висококачествена и ефективна козметика на конкурентна цена. Collistar се гордее с това, че е в състояние да задоволи и най-взискателните клиенти във всички целеви групи - млади хора, възрастни, лица със свръхчувствителна или суха кожа и т.н.
Благодарение на този подход Collistar може да се похвали с много успехи. Тя е водещ италиански производител на парфюми и е разработила цяла поредица революционни продукти - серум в капсули за лице, компактна бронзираща пудра и други уникални продукти. Един от тях, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, е бил изложен в Националния музей на науката и техниката Леонардо да Винчи в Милано.
Не е учудващо, че в някои от стратегическите сегменти (препарати против целулит, грижа за мъжа, против стареене и т.н.) Collistar бързо постига висок пазарен дял. На огромна популярност се наслаждава тяхната ароматно-терапевтична серия и оригиналната концепция на спрея за тен.
Collistar е голям новатор в областта на маркетинга. Те са първите в света, които започват да използват кампании в рекламата на козметика в тъй наречения „редакционен стил“. Сайтът им по дизайн и съдържание припомня класически отпечатани каталози, съдържащи фотографии, детайлни описания и естествено цени.
Марката Collistar ще се хареса от всички, които искат да опитат най-добрите италиански аромати, търсят отлична и ефективна козметика, страдат от целулит или други кожни проблеми.
Философията на фирмата е проста - предлага изключително висококачествена и ефективна козметика на конкурентна цена. Collistar се гордее с това, че е в състояние да задоволи и най-взискателните клиенти във всички целеви групи - млади хора, възрастни, лица със свръхчувствителна или суха кожа и т.н.
Благодарение на този подход Collistar може да се похвали с много успехи. Тя е водещ италиански производител на парфюми и е разработила цяла поредица революционни продукти - серум в капсули за лице, компактна бронзираща пудра и други уникални продукти. Един от тях, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, е бил изложен в Националния музей на науката и техниката Леонардо да Винчи в Милано.
Не е учудващо, че в някои от стратегическите сегменти (препарати против целулит, грижа за мъжа, против стареене и т.н.) Collistar бързо постига висок пазарен дял. На огромна популярност се наслаждава тяхната ароматно-терапевтична серия и оригиналната концепция на спрея за тен.
Collistar е голям новатор в областта на маркетинга. Те са първите в света, които започват да използват кампании в рекламата на козметика в тъй наречения „редакционен стил“. Сайтът им по дизайн и съдържание припомня класически отпечатани каталози, съдържащи фотографии, детайлни описания и естествено цени.
Марката Collistar ще се хареса от всички, които искат да опитат най-добрите италиански аромати, търсят отлична и ефективна козметика, страдат от целулит или други кожни проблеми.