TIGI Catwalk Sleek Mystique спрей за топлинно третиране на косата

1×
TIGI Catwalk Sleek Mystique спрей  за топлинно третиране на косата
TIGI Catwalk Sleek Mystique спрей  за топлинно третиране на косата
200 мл.
14,59лв.

Код: TIG0090 | Повече от 5 бр. са в наличност
1
Подарък за вас
15% отстъпка на категорията козметика! Въведете кода 15notino в кошницата. Намалението не важи за продукти промоция или разпродажба.
СПИДИ
понеделник 19.04.2021 г.
Лично получаване
понеделник 19.04.2021 г.

Описание TIGI Catwalk Sleek Mystique
Характеристика

Правете любимите си прически с преса или сешоар, без да се страхувате, че ще увредите косата си. Спреят за термична обработка TIGI Catwalk Sleek Mystique се грижи за надеждната защита и гарантира, че влакното на косъма ще остане здраво. Прическата ви ще засияе с очарователен блясък и красота.

Характеристики:

  • предпазва косата при топлинно оформяне до 230°C
  • образува защитен филм по повърхността на косъма
  • придава сияен блясък
  • поддържа косата здрава и красива
  • изключително подходящ за използване преди сушене със сешоар

Начин за нанасяне:
Защитният спрей TIGI Catwalk Sleek Mystique може да се използва и върху влажна, и върху суха коса. Напръскайте го върху измита и изсушена с кърпа коса от корените до краищата, след това изсушете косата със сешоар и четка. Можете да нанасяте спрея и върху суха коса, а после да продължите с обичайното оформяне с преса.

Характеристика

Вид опаковка
спрей
Тип коса
всички видове коса
Ефект
Термична защита , изглаждане на косата
Тип на скалпа
всички видове скалп
Проблем с косата
непокорна коса

За марката TIGI

Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).

Оценка TIGI Catwalk Sleek Mystique1