TIGI Bed Head Screw It хидратиращо гел-олио за къдрици

2×
TIGI Bed Head Screw It хидратиращо гел-олио за къдрици
TIGI Bed Head Screw It хидратиращо гел-олио за къдрици
100 мл.
15,30лв.

Код: TIG2538 | Повече от 5 бр. са в наличност
1
Подарък за вас
Купете поне три козметични продукта и вземете 10% отстъпка от цената им. Отстъпката ще бъде отчетена автоматично в кошницата. Намалението не важи за продукти в намаление или на промоция.
СПИДИ
вторник 2.03.2021 г.
Лично получаване
вторник 2.03.2021 г.

Описание на продукта TIGI Bed Head Screw It
Характеристика

Грижата без изплакванеTIGI Bed Head Screw It придава след измиване на вашата коса всичко, от което тя се нуждае в момента.

Характеристики:

  • предоставя на косата хидратация и подхранване
  • придава привлекателен гланц
  • въздейства срещу накъдряне на косата
  • укротява непокорната коса

Начин на употреба:
Нанесете на подсушена с кърпа коса. Не изплаквайте.

Характеристика

Консистенция
гел
Тип коса
kъдрава коса и коса на вълни
Вид масло
cмес масла
Ефект
Запазване на вълните
Тип на скалпа
нормален скалп

За марката TIGI

p>Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).

Оценка TIGI Bed Head Screw It2