TIGIBed Head Blow-Out златен крем за блясък за изглаждане на косата

TIGI Bed Head Blow-Out златен крем за блясък за изглаждане на косата
TIGI Bed Head Blow-Out златен крем за блясък за изглаждане на косата
100 мл.

Код: TIG2014 | Този продукт не е в наличност

Описание TIGI Bed Head Blow-Out
Характеристика

Стилизиращият продукт TIGI Bed Head Blow-Out подчертава вашата прическа и я фиксира за дълго време.

Характеристики:

  • заглажда
  • предоставя здрав блясък
  • улеснява стилизирането

Начин на употреба:
Вземете малко количество от продукта в дланта и нанесете на косата.

Пълен списък на съставките

WATER (AQUA/EAU), DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, PROPYLENE GLYCOL, DIMETHICONOL, SODIUM ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, PHENYL TRIMETHICONE, MICA, ISOHEXADECANE, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM), PEG-8 METHICONE, POLYSORBATE 80, SORBITAN OLEATE, DISODIUM EDTA, PEG-8 DICOCOATE, PEG-8 COCOATE, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, PEG-4, COCONUT ACID, AMYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, GERANIOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL, IRON OXIDES (CI 77491), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891). Производителят носи отговорност за съставките на продукта. Препоръчваме да проверите списъка със съставките на продукта директно върху опаковката поради възможни промени.
Пълен текст

Характеристика

Консистенция
крем
Ефект
Блясък и мекота, обем на косата, изглаждане на косата

За марката TIGI

Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).

Оценка TIGI Bed Head Blow-Out