TIGI Bed Head Beach Me

гел в спрей за плажен ефект

TIGI Bed Head Beach Me гел в спрей за плажен ефект
TIGI Bed Head Beach Me гел в спрей за плажен ефект
100 мл.

Код: TIG2453 | Този продукт не е в наличност

Проследяване на наличността на стока

Подарък за вас
Парфюмен разпръсквач като подарък към поръчка над 90 лв. Изберете своя цвят в кошницата.
TIGI Bed Head Beach Me
100 мл.

Проследяване на наличността на стока

Описание на продукта TIGI Bed Head Beach Me

Спреят за плажен ефект TIGI Bed Head Beach Me гарантира на косата ви небрежен вид, както от морето.

Характеристики:

  • ефект на вълните на плажа
  • придава на косата обем и гъвкавост
  • има лека фиксираща способност
  • лека текстура, която не сплесква косата

Начин на употреба:
Нанасяйте равномерно върху суха или влажна коса.

Характеристика

Ефект
Запазване на вълните, Защита на косата от слънцето, Оформяне и текстура, Повече обем на косата
Консистенция
гел, спрей

За марката TIGI

Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).