TIGIBed Head B for Men Clean Up козметичен комплект (i.) за мъже

TIGI Bed Head B for Men Clean Up козметичен комплект (i.) за мъже
TIGI Bed Head B for Men Clean Up козметичен комплект (i.) за мъже

Този продукт не е в наличност | Код: TIG04086
Подарък за вас
Козметика и електрически уреди за мъже сега без такса доставка при покупка над 50 лв.

Зарадвайте себе си или близките си с перфектния козметичен комплект TIGI Bed Head B for Men Clean Up. Пакет продукти за грим винаги е добър подарък.

Комплектът съдържа:

  • Bed Head шампоан за мъже 250 мл.
  • Bed Head восък за коса за мъже 85 гр.

Характеристики:

  • придава на косата фин аромат
  • измива косата и кожата на главата
  • придава всякакъв стил и форма на прическата
  • ще зарадва всеки мъж

Начин на употреба:
Използвайте всеки продукт от козметичния комплект в съответствие с упътването му.

Характеристика

Тип коса
всички видове коса
Ефект
подхранване
Тип комплекти
подаръчен комплект
Тип на скалпа
всички видове скалп
Дължина на косата
къса коса
Ниво на задържане
средна фиксация

Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).