Calvin Klein и boom на унисекс ароматите

calvin_klein_unisex

Модата винаги е била непосредствена комуникация между индивида и обществото. Тя отразява неговата позиция, роля, индивидуалност, изразява неговото настроение и възгледи. И точно така неизбежно, както дизайнерите през деветдесетте години започват да създават модно убежище за тези, които се различават от общия поток, унисекс ароматите започват да стават популярни сред все по-голям брой хора.

Именно тази тенденция бързо улавя и марката Calvin Klein, която е известна с избягването на стереотипи и всякакви ограничения. Марката CK може да се счита за кралицата на ароматите само поради количеството, което произвежда. Тя предлага целева гама едва ли не за всека личност и повод.

Но как всъщност CK се превръща в истинска концепция? Много просто – съпричастност към нуждите на любителите на модата и способността бързо да реагира на тези потребности. И така започва не само да отразява тенденциите, но скоро и да ги създава. Тя се възползва от шанса при възхода на андрогинната мода, промяната на ролите в дома и разбирането, че уханието не трябва да се определя от пола.

calvin_klein_за_нея

Истина е, че не съществува никаква (химическа) формула, която да дели ароматите на мъжки или дамски. Всъщност целият проблем е по-скоро културно-социален, отколкото биологично определен. В продължение на много години ни убеждаваха, че сладките, цветни аромати са предназначени предимно за жените, а грубите, дървесни и кожени тонове за мъжете. И така, една от основните причини за популярността на парфюмите CK е способността на марката да създава различни аромати в реакция на различни личности. Кожата и химията на тялото играят главна роля в това, как ароматът се разгръща, затова един парфюм не може да ухае еднакво на всеки човек. Марката CK отчита този факт и разширява продуктовия асортимент на ароматите на толкова варианти, така че всеки да намери уханието, което подхожда на неговия характер.

Calvin Klein узнава свободата, модерния достъп, чистите линии и семплия стил. Това важи и за парфюмите, които са емблематични, не само заради своите незаменими ароматни композиции, но и оригиналния дизайн на флаконите, излъчващи елегантност, изтънченост и стил.

Раждането на CK One

CK One, макар и не най-първият унисекс аромат на пазара, е първият истински ТАКЪВ аромат, който през деветдесетте години направи парфюма „за двама“ водеща тенденция. Той е символ на младост и свободомислие. Неговата уникалност е в универсалността и вариабилността на ароматните есенции. Открива се със свежи цитрусови тонове, сърцето създават жасмин, ирис, теменуга и индийско орехче, а базата изграждат земните тонове на мускус, кедър мъх и кехлибар. Ароматът е в прост, минималистичен флакон, не е натрапчив и подсладен, нито прекалено „женствен“. Нанасянето е също вариабилно – с или без пулверизатор.

CK Be и CK All

През 1996 година, след двегодишно прекъсване, Calvin Klein продължава с ориенталски-дървесния унисекс CK Be, който е в хармоничен контраст със CK One. Той е по-чувствен и отлично подходящ за всички индивидуалисти и авантюристи. Стилният черен флакон укрива тоновете на лавандула, бергамот и мента в сърце от магнолия, праскова и фрезия. Базата пресъздава животинска комбинация от смола, кедър, мускус, ванилия, сандалово дърво и кехлибар. CK Be е ненатрапчив за обкръжаващите и е идеален за вечерни поводи.

CK All, като трети в серията се предлага на пазара от началото на 2017 година. Той е по-сочен и по-смел аромат. След две десетилетия Calvin Klein отново ни зарадва с аромат, отварящ се със свежи цитрусови тонове, но тук примесени с бергамот. Главата преминава в цветното сърце от фрезия, ревен и крем, а базовите тонове изграждат ветивер, мускус и кехлибар. За аромата се говори като за приятен, с универсално приложение. CK завършва трилогията със сполучлив рекламен слоган: „Be One. Be All. Just Be.“ – Бъди един. Бъди всичко. Просто бъди.

ck_be_за_всички

CK2 аромати за поколение Y

Новото поколение Y, означавано като „Millenials“ може да се гордее с аромат, създаден специално за него, и това е CK2. Millenials стартира втора вълна от унисекс аромати, подкрепена от знаменитости като Cara Delevigne (Кара Делевин), Zayn Malik (Зейн Малик) или Gigi Hadid (Джиджи Хадид). Неутралността на половете днес е актуална, сякаш модата е загубили всички правила. Неподчинение, оригиналност и свобода са мотото на днешното поколение и Calvin Klein отново реагира бързо.

поколение_Y

CK2 е представена през 2016 г. и слави безкрайните възможности на модерното сближаване на двама души и безкрайно многото различни възгледи. Това е ароматът на града, дървесно-свеж, съчетаващ контрастна ведрост с искрящи акорди, следващ препускащото темпо на 21 век. Ароматът се открива от цитрусови и зелени тонове на уасаби. После се развива усещането на роза с ирис, а композицията завършват ветивер, тамян и сандалово дърво.

Флаконът – във формата на стъклен цилиндър от дебело стъкло с прозрачна основа, привлича, ароматът да се гледа обърнат или в профил. Така че и опаковката е минималистично игрива, с възможна различна интерпретация.