"Signal" е безспорно една от най-известните и най-успешни марки специализирани в грижата за устната кухина. Марката е под крилото на гиганта "Unilever", чиито продукти използват всеки ден два милиарда души по целия свят.
"Signal" по време на съществуването си придобива огромна популярност и в момента е лидер на пазара в няколко десетки страни.Например "Signal White System" е най-продаваната серия за избелване на зъбите в домашни условия , в цяла Европа. Интересно е, че за успеха на "Signal", значително допринася иновативния привкус на свежа зелена ябълка.
"Signal" се фокусира преди всичко върху семейства с деца. Сътрудничи си със Световната дентална федерация (FDI), както и с много други организации и инвестира огромни средства в превенцията -спонсорира различни училищни образователни програми, безплатни стоматологични прегледи и така нататък.
Клиентите на "Signal" могат да избират от широка гама води за уста, четки за зъби и пасти. "Signal" поставя голям акцент върху научноизследователската и развойна дейност в своите лаборатории, а в тях работят специалисти от световна класа в областта на зъбната хигиена. Портфолиото на марката непрекъснато се разширява с нови продукти с отлично качество.
Компанията "Unilever" е известна с това, че на първо място в скалата на нейните ценности стои безопасността- всичките й продукти съдържат минимални (дори по-ниски от допустимите законни стандарти) количества алергенни съставки и се подлагат на строги тестове. Ангажира се също и с опазването на околната среда.
Марка "Signal" ще се хареса на всички които желаят да имат блестяща бяла усмивка, искат за себе си и своите деца само най-доброто, но не обичат да ходят на зъболекар.