Lalique Encre Noire for Men

подаръчен комплект

2×
Lalique Encre Noire for Men подаръчен комплект
Lalique Encre Noire for Men подаръчен комплект
тоалетна вода 100 ml + душ гел 150 ml

Код: LAL0903 | Този продукт не е в наличност
Lalique Encre Noire for Men
тоалетна вода 100 ml + душ гел 150 ml

Информация за парфюма Lalique Encre Noire for Men

Lalique Encre Noire е загадъчен и хипнотизиращ аромат за мъже. Искате да Ви се възхищават? Да бъдете мистериозни, но и уверени? Това бижу в черно кадифе е пердназначено за Вас. Lalique Encre Noire е парфюм за мъжете, които носят у себе си блясък, подобно на звездите на фона на тъмното нощно небе.

Усетите ли аромата, попадате в плен на есенции от ветивер в няколко нюанса - свеж и дървесен с  кипарис, примамливо ухание на кашмирено дърво и мускус.

"Лалик" предлага изключително чувствени и съблазнителни аромати, които са и с красив дизайн. Encre Noire е достоен за възхищение. Бъдете в готовност да се превърнете в олицетворение на самоувереността и чувствеността!

Състав

Тип комплекти
подаръчен комплект

За марката Lalique

Името Lalique напомня брилянтни бижута, невероятна прозрачност и блясък на кристали. Преди да се превърне в марка, това име е на гениалния творец, майсторски бижутер и дизайнер на стъкло René-Jules Lalique (Рене Жул Лалик), който в марката влага своята творческа страст.

През 1905 година Lalique открива свой магазин за бижута и стъкло. Твори в стил ар нуво и ар деко и изобилно ползва естествени елементи – материали и форми. Парфюмеристът Fracois Coty (Франсоа Коти) е впечатлен от неговите творения и му предлага партньорство в парфюмерийната индустрия, от което възникват красиви стъклени флакони.

Марката Lalique винаги се свързва с историята на парфюмерията, въпреки че първия собствен парфюм Lalique марката представя едва през 1992 година. Парфюмите Lalique носят уникален подпис, който съчетава красив дизайн на флаконите с изключително качество на съставките в аромата.

Оценка Lalique Encre Noire for Men

Добавяне на ново мнение

5.0
2 оценка
2
дизайн на флакона
трайност на аромата
интензивност
общо впечатление