Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme

тоалетна вода за мъже 125 мл.

5×
Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme тоалетна вода за мъже 125 мл.
Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme тоалетна вода за мъже 125 мл.
Промоции
169,00лв.

Спестете 42%
125 мл.
98,00лв.

Код: ISM0026 | Повече от 20 бр. са в наличност
бр
Подарък за вас
Парфюмен разпръсквач като подарък към поръчка над 90 лв. Изберете своя цвят в кошницата.
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
четвъртък 20.06.2019 г.
Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme
125 мл. | 98,00лв.

Информация за парфюма Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme

Issey Miyake L'eau D'Issey Pour Homme е изчистен аромат, създаден точно за мъже. Търсите мир и хармония? Изкушават Ви свежите хармонични тонове? Навлезте в този водопад от чиста енергия. Точно това е L'eau D'Issey Pour Homme.

Сложната същност на природата е уловена от уханието на лилия и здравец, от свежия аромат на влажна почва и дървета. Това е истинска свежест от природата. Такъв е мъжът, който използва L'eau D'Issey Pour Homme.

Не спирайте да опитвате свободата и уникалните неща в живота. Насладете се на необикновеното ухание на този парфюм на Issey Miyake, който ще Ви накара да почувствате свежестта на пролетната нощ, изпълнена със звезди. Затворете очи и позволете на L'eau D'Issey Pour Homme да Ви запознае с радостта от живота. Превърнете се в човек, който обича свободата, силата и крехкостта на природата.

Състав

глава
касиа
сърце
индийско орехче, канела
база
сандалово дърво
Вид аромат
Дървесни, Пикантни

За марката Issey Miyake

Парфюми Issey Miyake | Issey Miyake е основана в Япония през 1970 г. от  дизайнерът Иссей Мияки. Той е роден през 1938г. в Хирошима, и на седем годишна възраст става свидетел на атомното нападение над града. През 1922 г. успешният Иссей Мияки започва и със създаване на парфюми , които са от начало са само за жени. Класически парфюм е Issey Miyake L'Eau D'Issey, или “ Issey Miyake L'Eau D'Issey Blue Pour Homme.

Оценка Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme

Добавяне на ново мнение

5.0
5 оценка
5
дизайн на флакона
трайност на аромата
интензивност
общо впечатление