Guerlain Parure Gold

фон дьо тен против бръчки SPF 30

9×
Guerlain Parure Gold фон дьо тен против бръчки SPF 30
Guerlain Parure Gold фон дьо тен против бръчки SPF 30
Guerlain Parure Gold фон дьо тен против бръчки SPF 30
цвят 02 Light Beige 30 мл.
126,30лв.

Код: GUR1707 | Повече от 20 бр. са в наличност
бр
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
понеделник, 28.01.2019 г.
Guerlain Parure Gold
цвят 02 Light Beige 30 мл. | 126,30лв.

Информация за козметиката Guerlain Parure Gold

Описание:
Фон дьо тенът против бръчки със слънчезащитен фактор SPF 30 Parure Gold на легендарната френска марка Guerlain придава на кожата безкрайно сияние и я подмладява.

Parure Gold е фон дьо тен с двойна пигментация и специална съставка колаген, придаваща на лицето младежки облик. Придава на кожата естествената гладкост и изравняване, озарява я и избавя от признаците на стареене и умора. Радва с деликатния цветно-плодов аромат с нотки на роза, малина, праскова и жасмин.

Ефекти:

  • подмладява, намалява бръчките
  • изравнява и изглажда
  • намалява следите от умора
  • слънцезащита с фактор SPF 30

Съставки:

  • колаген

Начин на употреба:
Нанесете две-три капки фон дьо тен върху кожата на лицето и шията и леко разтривайте с върховете на пръстите от средата на лицето към краищата.

Характеристика

Консистенция
течен фон дьо тен
Тип на кожата на лицето
за всеки тип кожа

За марката Guerlain

Парфюми Guerlain | Козметика Guerlain - легендата за козметика и парфюмерия. Guerlain, легендарна френска марка парфюми, продукти за грижа за кожата и декоративна козметика, принадлежи към световно най-реномираните, и със своето над 180 годишно традиционно производство на парфюми и козметика, също към най-старите.
Пиер-Франсоа-Паскал Герлен я основава още през 1828 година и в своя първи магазин в Париж скоро започва да продава собствени парфюмни води, тоалетни води и козметични препарати. В средата на 19-я век Гурлен е най-търсеният производител на парфюми в Париж и в рамките на своята концепция персонални аромати, той създава например Eau Impériale за императрица Евгения (Йожени), съпруга на Наполеон III. С течение на времето доставя своите творения на повечето европейски кралски дворове и между тях не липсват британската кралица Виктория, испанската кралица Изабела и австрийската императрица Сиси.

От 1860 г., когато Пиер-Франсоа-Паскал Герлен създава своя първи аромат, Eau de Cologne Imperiale, под името на марката Guerlain са създадени вече повече от 200 парфюма за жени и мъже, в които освен основателят на марката имат участие и неговите потомци Жак Герлен, Жан-Пол Герлен и Еме Герлен.

За своите парфюми Guerlain винаги ползва луксозни и редки суровини - френска ванилия и иланг-иланг от собствени плантации на Коморските острови. Едновременно е новаторска марка с използването на синтетични материали. Парфюмът Jicky от 1889 г. бил първият, в който Еме Герлен прибавя кумарин.

Също в областта на декоративната козметика и продуктите за грижа за кожата, изделията Guerlain са винаги технологично иновативни и произведени с най-модерните техники от най-качествените суровини. Марката държи цяла поредица нововъведения, например първия твърд грим, произведен през 1840 г., и първия серум, създаден след по-вече от стогодишен опит през 1950 г., когато е бил напълно нов метод за полагане на грижа за кожата.

До 1994 г. марката е семеен бизнес, който е ръководен от няколко поколения потомци на Пиер-Франсоа-Паскал. После я придобива концернът Louis Vuitton Moet Hennessy, но нейната слава не е изчезнала. От парфюмите, през продуктите за грижа за кожата и тялото, до декоративната козметика, всеки от продуктите от необятната гама широк асортимент на марката Guerlain е винаги гаранция за най-високото качество.

Не е чудно, че и днес Guerlain е свързана с най-звучните имена на обществения живот. В днешно време водещите представители на кралските дворове се допълват от редиците на привържениците на марката Guerlain - най-известните личности са Риана, Къртни Лав, Дженифър Лопес, Джесика Бийл, Каролина Куркова, Гуинет Полтроу, Парис Хилтън, Наталия Водянова и малко по-рано Мерилин Монро.

„Създавайте добри продукти и никога не правете компромиси в качеството. Що се отнася до останалото, търсете прости идеи и ги реализирайте съвестно“ (Пиер-Франсоа-Паскал Герлен).