Каквато и да е причината за падането на косата ви, е важно да осигурите подходяща грижа за скалпа. Точно такава ще ви предостави подсилващият и ревитализиращ шампоан против косопад Ducray Anaphase+. Той е перфектен допълващ продукт за по-нататъшна грижа при проблеми с косопад, заедно с хранителните добавки или разтворите.
Характеристики:
- допълнителна грижа за третиране против косопад
- придава обем на косата
- има много добра поносимост
- подходящ за употреба според необходимостта
Резултати от тестването:
→ Клинично изследване с 41 души, протекло в продължение на 3 месеца.
- 90% от участниците потвърждават стимулиране на растежа на косата
→ Друго клинично изследване проследява ефекта от шампоана върху 42 души в продължение на 6 седмици.
- 88% от участниците са доволни от намаляването на косопада
Начин за нанасяне:
Нанесете върху влажна коса, масажирайте и изплакнете. Нанесете повторно и оставете да действа 2–3 минути. След това използвайте продукта против косопад, който желаете. При попадане в очите изплакнете веднага.
Характеристика
Тип коса | всички видове коса |
Ефект | стимулация на растежа, ревитализация, регенерация |
Тип на скалпа | всички видове скалп |
Проблем с косата | увредена коса, oредяваща коса и косопад |
Пълен списък на съставките
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, BETAINE, GLYCERIN, SODIUM COCOAMPHOACETATE, ACRYLATES COPOLYMER, CETEARETH-60 MYRISTYL GLYCOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, ALCOHOL, BIOTIN, CITRIC ACID, PARFUM, GLYCERYL LAURATE, GLYCOL DISTEARATE, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, PANTHENOL, PANTOLACTONE, PHENOXYETHANOL, POLYQUATERNIUM-7, PYRIDOXINE HCL, RUSCUS ACULEATUS ROOT EXTRACT, SALICYLIC ACID, SODIUM BENZOATE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM HYDROXIDE, TOCOPHERYL NICOTINATE.
Производителят носи отговорност за съставките на продукта. Препоръчваме да проверите списъка със съставките на продукта директно върху опаковката поради възможни промени.
Козметика Ducray | Това е проверена от времето марка, основана от дерматолога Albert Ducray (Алберт Дюкре) през 30-те години на 20-я век. По времето, когато твърдия сапун се разтварял трудно преди миенето на косата, нейният мътен вид и лошото й разресване карало жените да страдат. Затова, появата на течен шампоан за незабавна употреба с индикация за определен вид коса, било огромно откритие и бързо намерило много потребители.
Ducray е френска дермокозметична марка, която винаги се предлага в аптеките. Предоставя помощ при почти всички проблеми и трудности с кожата на косата и самата коса, включително косопад при мъжете, а за жените след раждане, операция или в напреднала възраст. Значителна част са шампоаните срещу пърхот, мазна или суха коса.
С течение на времето марката Ducray разширява своя асортимент с продукти за грижа за проблемна младежка кожа с продуктовата линия Keracnyl. От 1985 г. тя предлага грижи за екстремно суха и дехидратирана кожа чрез кремове, млека, гелове и др. от серията Ictyane. Известна е със своите приятни и еластични текстури с лек цветен аромат, считан за култов. Марката предлага продукти за грижа за лицето и тялото и непарфюмирани за чувствителна кожа. Чувствителната кожа на мъжете, раздразнена при бръснене, ще намери облекчение и максимална грижа с най-новите попълнения, а именно продуктите Ducray, предназначени само за мъже.
В случай, че имате проблеми с хиперпигментация (пигментни петна), продуктите Melascreen са създадени именно за вас. Ефективното предотвратяване на рецидив е възможно, благодарение на максималната слънцезащита SPF 50+ в комбинация с молекули, служещи за блокиране на образуването на излишен пигмент.
Много тясното сътрудничество с Изследователския център Pierre Fabre за изследвания в дерматологията и козметиката с експертни дерматолози и фармацевти, отразява както актуалните изисквания за грижите, така и строгите критерии за избора на активните съставки за създаване на текстурите на финалните продукти.
Характерното за всички продукти е висок стандарт, максимална ефективност и постоянно качество. Те са изключително популярни сред потребителите и са лесни за прилагане. Марката Ducray е достъпна за потребителите в повече от 60 страни по света. Опитайте и вие върху собствена си кожа, и ще се уверите, защо марката е толкова популярна.