
Спестете 10%
- Описание
- За марката
- Оценка
Описание Collistar Prestige Collection L'ambraСъстав
Парфюмната вода Collistar Prestige Collection L'ambra е предназначена за всички, които обичат лукса и умеят да оценят първокласните съставки и необичайната композиция на аромата.
- дървесно-ориенталски
- унисекс аромати – за мъже и жени
- предимно при хладно време
Състав
- главаТ.нар високи тонове- освобождават се веднага след нанасяне. Създават първото впечатление и по проинцип са изключително интензивни, избледняват бързо.
- българска роза
- сърцеТ.нар. средни нотки - "Сърцето" се разкрива след няколко минути, след отминаването на "главата". Обичайно трае около 2-3 часа.
- пачули, кехлибар, сандалово дърво, кашмирено дърво
- базаТ.нар. базови нотки - последната и най-дългата фаза на парфюма. Трае около 4 часа, но може да се усеща и през целия ден.
- мускус, олибанум, бензоин
- Вид аромат
- Ориенталски
За марката Collistar
Парфюми Collistar | Козметика Collistar - Collistar първоначално е била само дивизия на италианска фармацевтична компания. През 1983 г. започва да я ръководи Даниела Сакердоте, която задава напълно ново направление. Днес можете да закупите продукти на тази марка в приблизително 2500 парфюмерии и универсални магазини в Италия, и в по-вече от 3000 магазини в чужбина.
Философията на фирмата е проста - предлага изключително висококачествена и ефективна козметика на конкурентна цена. Collistar се гордее с това, че е в състояние да задоволи и най-взискателните клиенти във всички целеви групи - млади хора, възрастни, лица със свръхчувствителна или суха кожа и т.н.
Благодарение на този подход Collistar може да се похвали с много успехи. Тя е водещ италиански производител на парфюми и е разработила цяла поредица революционни продукти - серум в капсули за лице, компактна бронзираща пудра и други уникални продукти. Един от тях, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, е бил изложен в Националния музей на науката и техниката Леонардо да Винчи в Милано.
Не е учудващо, че в някои от стратегическите сегменти (препарати против целулит, грижа за мъжа, против стареене и т.н.) Collistar бързо постига висок пазарен дял. На огромна популярност се наслаждава тяхната ароматно-терапевтична серия и оригиналната концепция на спрея за тен.
Collistar е голям новатор в областта на маркетинга. Те са първите в света, които започват да използват кампании в рекламата на козметика в тъй наречения „редакционен стил“. Сайтът им по дизайн и съдържание припомня класически отпечатани каталози, съдържащи фотографии, детайлни описания и естествено цени.
Марката Collistar ще се хареса от всички, които искат да опитат най-добрите италиански аромати, търсят отлична и ефективна козметика, страдат от целулит или други кожни проблеми.