
75 мл.
Код: COL1073 | Този продукт не е в наличност
Подарък за вас
Купете поне три козметични продукта и вземете 10% отстъпка от цената им. Отстъпката ще бъде отчетена автоматично в кошницата. Намалението не важи за продукти в намаление или на промоция.
- Описание на продукта
- За марката
- Оценка
Описание на продукта Collistar Molecular Gel 2 in 1Характеристика
Описание на продукта Collistar Molecular Gel 2 in 1
Характеристика
Всяка сутрин грижата за лице Collistar Molecular Gel 2 in 1 предоставя на вашия вид всичко необходимо за през целия ден.
Характеристики:
- възстановява здравината на кожата и я прави изпъната
- регенерира и витализира
- намалява бръчките и предотвратява появята им
- интензивно хидратира
- бързо се абсорбира
- подмладява кожата и й придава енергия
- продуктът е специално разработен за нуждите на мъжката кожа на лицето
Начин на употреба:
Нанесете по избръснатото лице и шията. Оставете да абсорбира. Ползвайте редовно всяка сутрин.
Характеристика
- Консистенция
- гел
- Тип кожа на лицето
- за всеки тип кожа
- Ефект
- Хидратация, anti-age, озаряване, подхранване, предпазва от външните влияния
- Слънцезащита
- без SPF
- Кога да се нанася
- дневен
За марката Collistar
p>Парфюми Collistar | Козметика Collistar - Collistar първоначално е била само дивизия на италианска фармацевтична компания. През 1983 г. започва да я ръководи Даниела Сакердоте, която задава напълно ново направление. Днес можете да закупите продукти на тази марка в приблизително 2500 парфюмерии и универсални магазини в Италия, и в по-вече от 3000 магазини в чужбина.
Философията на фирмата е проста - предлага изключително висококачествена и ефективна козметика на конкурентна цена. Collistar се гордее с това, че е в състояние да задоволи и най-взискателните клиенти във всички целеви групи - млади хора, възрастни, лица със свръхчувствителна или суха кожа и т.н.
Благодарение на този подход Collistar може да се похвали с много успехи. Тя е водещ италиански производител на парфюми и е разработила цяла поредица революционни продукти - серум в капсули за лице, компактна бронзираща пудра и други уникални продукти. Един от тях, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, е бил изложен в Националния музей на науката и техниката Леонардо да Винчи в Милано.
Не е учудващо, че в някои от стратегическите сегменти (препарати против целулит, грижа за мъжа, против стареене и т.н.) Collistar бързо постига висок пазарен дял. На огромна популярност се наслаждава тяхната ароматно-терапевтична серия и оригиналната концепция на спрея за тен.
Collistar е голям новатор в областта на маркетинга. Те са първите в света, които започват да използват кампании в рекламата на козметика в тъй наречения „редакционен стил“. Сайтът им по дизайн и съдържание припомня класически отпечатани каталози, съдържащи фотографии, детайлни описания и естествено цени.
Марката Collistar ще се хареса от всички, които искат да опитат най-добрите италиански аромати, търсят отлична и ефективна козметика, страдат от целулит или други кожни проблеми.
Философията на фирмата е проста - предлага изключително висококачествена и ефективна козметика на конкурентна цена. Collistar се гордее с това, че е в състояние да задоволи и най-взискателните клиенти във всички целеви групи - млади хора, възрастни, лица със свръхчувствителна или суха кожа и т.н.
Благодарение на този подход Collistar може да се похвали с много успехи. Тя е водещ италиански производител на парфюми и е разработила цяла поредица революционни продукти - серум в капсули за лице, компактна бронзираща пудра и други уникални продукти. Един от тях, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, е бил изложен в Националния музей на науката и техниката Леонардо да Винчи в Милано.
Не е учудващо, че в някои от стратегическите сегменти (препарати против целулит, грижа за мъжа, против стареене и т.н.) Collistar бързо постига висок пазарен дял. На огромна популярност се наслаждава тяхната ароматно-терапевтична серия и оригиналната концепция на спрея за тен.
Collistar е голям новатор в областта на маркетинга. Те са първите в света, които започват да използват кампании в рекламата на козметика в тъй наречения „редакционен стил“. Сайтът им по дизайн и съдържание припомня класически отпечатани каталози, съдържащи фотографии, детайлни описания и естествено цени.
Марката Collistar ще се хареса от всички, които искат да опитат най-добрите италиански аромати, търсят отлична и ефективна козметика, страдат от целулит или други кожни проблеми.