Clarins Men Age Control

серум за околоочната зона против бръчки, отоци и черни кръгове

Clarins Men Age Control серум за околоочната зона против бръчки, отоци и черни кръгове
20 мл.

Код: CLR0113 | Този продукт не е в наличност

Проследяване на наличността на стока

Clarins Men Age Control
20 мл.

Проследяване на наличността на стока

Информация за козметиката Clarins Men Age Control

Грижата Clarins Men Age Control е предназначена за околоочната зона и придава необходимото подхранване и хидратация.

Характеристики:

  • намалява торбичките и кръговете под очите
  • хидратира в дълбочина и подхранва зоната около очите
  • бори се против признаците на стареене на кожата
  • подмладява околоочната зона

Начин на употреба:
Нанесете продукта върху чистата кожа около очите и леко потупвайте с върховете на пръстите.

Характеристика

Възраст
за всички възрастови групи
Ефект
против тъмни кръгове под очите, anti-age
Според проблема на кожата на лицето
профилактика и първи бръчки, oтоци и тъмни кръгове
Тип на кожата на лицето
за всеки тип кожа

За марката Clarins

Clarins – страст към красотата. Clarins е синоним на престиж в областта на грижата за кожата и грима. Тази луксозна френска козметична марка е създадена през 1954 година, когато студентът по медицина Jacques Courtin-Clarins (Жак Куртен-Кларанс) отваря в Париж първия институт за красота. Тогава започва завладяваща история на една от най-успешните козметични марки въобще.

Днес марката Clarins се представя в 150 страни по целия свят, където има милиони лоялни потребители. Измежду тях намираме и най-красивите и най-ярките звезди от света на модата и шоубизнеса, като Eva Longoria (Ева Лонгория), Madonna (Мадона), Naomi Watts (Наоми Уотс), Reese Witherspoon (Рийз Уидърспун), Lucy Liu (Луси Лиу), Cindy Crawford (Синди Крауфорд), Kate Moss (Кейт Мос).

Философията на марката Clarins се основава на отговорен подход към околната среда и предпочитание към растителните съставки на продуктите. В козметичните лаборатории на Clarins постоянно, със сътрудничеството на лекари, биолози, козметолози и други експерти, се анализират и тестват хиляди растения с цел използване на най-ефективните екстракти в най-подходяща концентрация за оптимални резултати.

Широката гама продукти на марката Clarins за грим и грижа за кожата и тялото предлага ефективни решения за всички индивидуални нужди. Това са решения от дълбините на природата и в съзвучие с нея, на основа на дългогодишната традиция отговорни изследвания, специфично ноу-хау и дълбоко уважение към жената и красотата.

Clarins е повече от марка, тя е ангажирана да направи живота по-красив, да поддържа уважение към природата и опазване на биологичното разнообразие. И не на последно място, Clarins е история на успеха на изключително семейство, което от поколение на поколение предава страстта към красотата и отдадеността към постигането й. Макар и голяма, всъщност марката е семеен бизнес.

Синовете на основателя, братята Olivier и Christian Courtin Clarins (Оливие и Кристиян Куртен-Кларанс), и техните семейства притежават 100 % на компанията.

Clarins, това е красота от Франция, базирана на растителни съставки. Комбинация на природата и науката. 50-годишен опит в институти за красота. Безкрайни иновации. Постоянно подобрение на емблематичните продукти. Ангажимент животът да се направи по-красив.

„За жената, да се харесва и да бъде харесвана, означава да съществува.“ Jacques Courtin-Clarins (Жак Куртен-Кларанс)

"За Clarins природата е неизчерпаем източник на вдъхновение и иновации.“ Dr. Olivier Courtin-Clarins (Д-р Оливие Куртен-Кларанс)