Bourjois Volume Clubbing спирала за обем

1×
Bourjois Volume Clubbing спирала за обем
Bourjois Volume Clubbing спирала за обем
цвят 75 Ultra Black 9 мл.
6,90лв.

Код: BOU0694 | Повече от 5 бр. са в наличност
1
СПИДИ
още утре вторник 11.05.2021 г.
Лично получаване
още утре вторник 11.05.2021 г.

Описание Bourjois Volume Clubbing
Характеристика

Спиралата Bourjois Volume Clubbing с патентована четчица 360° предоставя на вашите мигли дълготраен обем и чувствен външен вид, който издържа през целия ден на работа и цялата нощ в клуба.

Характеристики:

  • създава максимален обем без нежелано слепване
  • осигурява равномерно покритие и изразяване на миглите
  • високо устойчива е на абразия и пот и има дълготраен ефект
  • гъвкавата четка предотвратява образуването на бучки

Съставки:

  • винил – повишава устойчивостта на спиралата
  • черни минерални пигменти

Начин на употреба:
Приложете четчицата към корените на миглите и разрешете в посока нагоре със зигзагообразни движения. Нанесете спиралата и на долните мигли. При необходимост добавете втори слой.

Характеристика

Цвят
черен
Вид спирала
 оформяща,  за чувствителни очи, за обем

За марката Bourjois

Френската марка Bourjois, основана през 1863 г. от визионера Жозеф-Албер Понсен, специализира главно в декоративна козметика. Нейните първи продукти са восъчни фон дьо тен стикове, предназначени главно за нуждите на театралните актьори и носят забавни названия като „Jealous“ („ревнив“) или „Lovesick“ („копнеещ“).
Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.
Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage.
Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction.
Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.

Оценка Bourjois Volume Clubbing1