Ето ги петте точки, които ще ви помогнат при избора на парфюм:
1.Кой получава парфюма?
Девойка или младеж? Жена или мъж? Кога е роден: през новото хилядолетие или по времето на бейби бума, т.е. преди средата на миналия век? Разделянето на парфюмите по пол е по-скоро консервативно от ваша страна и вероятно ще допадне на по-зрелите, докато родените през новото хилядолетие може да предпочетат унисекс парфюм, който да отговори идеално на търсенето на собствената им същност.
2.Характерът е важен
Мечтател или практичен човек? Обича лукса или вярва в скромността? Храни се с обилни порции или брои калории? Бяга или медитира? Може и да изглежда безумно, но това също е от значение. Ще ви кажем защо:
- Мечтателите обикновено харесват романтичните цветни аромати (пълни с рози, жасмин, теменужки…) и възможността да избират аромат според настроението или повода. Това означава, че може много да се забавляват с откриването на аромати с помощта накутиите Beauty Discovery Box!
- Практично настроените си падат повече по аромати с универсална употреба – през деня и вечер, и по точно балансирана концентрация на тоалетна вода, която да не привлича прекалено много внимание. Плодово-дървесните нотки, на които може да се „опират“, биха могли да са правилните.
- Спортистите често обичат аромати с водни акорди, цитруси и лекота.
- Авантюристичните екстроверти ще се впечатлят от изключителните шипрови аромати или от парфюми, пропити с акорди на кожа и тютюн, които им позволяват да се отличат от тълпата.
- А тези, които обичат да се обгръщат в лукс и уникалност? Те имат нужда и от уникални аромати, тоест нишови парфюми, или още по-изключителни парфюмни екстракти.
Вдъхновете се от ароматните новости за нея и за него
Кога е по-добре да изберем нещо друго, различно от парфюм?
Ароматите, парфюмите, тоалетните води са наистина личен подарък. Изборът им изисква да проучите надълбоко живота, вкуса и характера на човека, за когото е предназначен. Така че за колеги, по-далечни познати или роднини, с които не се виждате често, е по-добре да изберете нещо различно. Може да останете на вълна аромати, но да заложите на ароматни свещи, ароматни пръчици или например pot-pourri.
3.Любимите съставки и любимите марки
Ако знаете какви съставки или марки харесва човекът, на когото подарявате, сте максимално улеснени. С помощта на отделните подкатегории аромати на парфюми в категорията парфюми ще стигнете до много интересни предложения. А ако познавате и харесвани преди аромати, тук е Fragrance Finder, лесна система, в която въз основа на информацията за любимите марки (но и съставки) ще получите идея за точния парфюм, от който имате нужда. Достатъчни са ви 3 минути и ще го знаете!
Избирайте от най-харесваните аромати по света от години
4.Искате да подарите парфюм за през деня или за вечерна среща?
Дневните аромати са с по-малка концентрация (най-често тоалетни води) и съставките им са по-универсални. Особено тези от категорията цветни и плодово-цветни са комбинирани така, че да са подходящи за най-широк кръг от хора.
Колкото по-личен трябва да бъде подаръкът, толкова по-привлекателна става частта от ароматите, които съдържат в описанието си „за специален повод“ или „за носене вечер“. Тук са по-мощните композиции от категорията парфюмни води, парфюми и парфюмни екстракти. А съставките им са наистина изразителни. Изборът им носи известна доза риск, но тук може да ви помогне услугата Try it first, с която към пълния обем на парфюма в поръчката получавате и малка мостра безплатно. Човекът, на когото подарявате, пробва мострата, и ако сте уцелили, си оставя голямата опаковка. Ако не, няма проблем безплатно да смените аромата с друг.
5.Сезони
Ако накрая имате няколко предварително маркирани парфюма, при финалния избор вземете предвид и актуалния сезон. За есента и зимата са идеални по-тежките, пикантни, сладки, гурме аромати или например арабските парфюми. Пролетта и лятото изискват лекота, въздушност, по-слаба концентрация, воден, въздушен елемент или цитруси с цветя.
Пет стъпки, пет теми за размисъл. И накрая радост и изненада под елхата, но също и за рожден ден или годишнина.