Annayake Ultratimeподхранващ крем против стареене на кожата

Annayake Ultratime подхранващ крем против стареене на кожата
Annayake Ultratime подхранващ крем против стареене на кожата
50 мл.

Код: ANN0045 | Този продукт не е в наличност

Проследяване на наличността на стока

С удоволствие ще ви информираме по e-mail, след като продуктът бъде в наличност. Разбира се, зависи само от вас, дали ще приемете това предложение.

С изпращането се съгласявате с обработката на Вашия имейл адрес с цел информиране за наличност на конкретен продукт в дружество „Notino s.r.o.“ за срок до изпращане на уведомителен имейл, максимално 1 година. Имате право да възразите. Повече информация впринципи за обработка на личните данни.​.

Описание на продукта Annayake Ultratime
Характеристика

Кремът за лице Annayake Ultratime предоставя на вашата кожа всеки ден точно такава грижа, каквато тя заслужава.

Характеристики:

  • интензивно хидратира
  • подхранва в дълбочина
  • подмладява кожата и й придава енергия
  • уеднаквява тона на кожата

Начин на употреба:
Нанесете върху почистена кожа и масажирайте с кръгови движения. Прилагайте върху лицето, шията и деколтето.

Характеристика

Консистенция
крем
Тип кожа на лицето
чувствителна, нормална, суха, бръчки и зряла кожа
Ефект
успокояване, повдигане, подхранване
Слънцезащита
без SPF
Кога да се нанася
дневен, дневен и нощен

За марката Annayake

Annayake, водеща японска марка за мода, козметика и не на последно място парфюми, споделяща със западния свят своя изискан японски подход към живота. Марката е придобила популярност по целия свят сред най-взискателните клиенти, поставящи акцент върху прецизността, финеса и оригиналността.

Марката Annayake е основана през 1988 година, но корените й датират от много по назад в миналото. Подходът на марката за развитието на всички продукти в действителност носи белезите на уважение към хилядолетната традиция на японската прецизност. В същото време Annayake винаги взема под внимание промените в начина на живот и очакванията на своите клиенти, и козметиката, парфюмите и другите продукти са перфектно съчетание на най-доброто от древната култура с най-новите тенденции и практики.

Първият парфюм Annayake е предложен на пазара през 2000 г. и днес асортиментът на марката включва две дузини уникални и съвършено съчетани аромати за мъже и жени. Над ароматните композиции, представляващи атрактивна среща на Изтока със Запада, са работили реномирани дизайнери на аромати като Lucas Sieuzac (Лукас Сюзак), Emilie Bevierre Coppermann (Емили Бивиер Коперман), Christophe Raynaud (Кристоф Рейно) и Martine Pallix (Мартин Паликс).

Annayake означава цяло ново измерение на аромата, основан на опита от успешното присъствие в света на козметиката, обрисуващ концепцията „цялостна красота“.

Оценка Annayake Ultratime